    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Skąd taka awaryjność i niekompletność?
    Date: Mon, 18 Nov 2013 20:09:16 +0100

    Zdania są podzielone.
    Na amerykańskich forach zaczynają narzekać na Panasoniki, co to "kiedyś Panie służyły
    po 10 lat".
    Chyba mniej narzekają na Gigaseta (niezbyt u nich popularnego).
    Mają jeszcze różne brandy jak RCA Thomson, ITT Cortelco, AT&T Lucent Philips, Alcatel
    GE, Uniden, VTech, Telstra, Samsung, LG
    Ericsson, Scitec, Aastra.
    Jest bardzo prawdopodobne, że ten Twój Philips był wyprodukowany przez Uniden.

    Skoro mam komórkowce marki Pirelli (ci od opon a jakże) to mnie niewiele ździwi ;-)

    BTW właśnie przyjechała do nas pralka, marka szwedzka, firma włoska, od początku
    uszkodzona, też się dziwę (bo pralki i zmywarki
    ponoć sprawdzają, są resztki wody w środku).

    -----