-
31. Data: 2011-09-20 05:52:26
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
Siemka
*** "AZ" Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na
tor
zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na
zegary.
Ci co maja prawidlowa pozycje maja czas na patrzenie, no i ci co maja
wlasciwa technike przejazdow przez winkle a nie pyrkaja "formula"
*** PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam
wyswietlacz??
Sa rowniez tacy co sie nie boja winkli i uzywaja tam wyzszych biegow. Ale
racja - rozpedzienie tam transatlantyka moze byc trudne a manewry bez
holownikow wrecz niemozliwe.
--
Tytus
żółta motorynka
malagutek RWD
-
32. Data: 2011-09-20 05:52:31
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4e77a8f9$0$2494$6...@n...neostrada
.pl...
ciągle szukam siódemki,zastanawiałem się czy nie zrobić czujnika tylko
na ostatnim biegu:-)
==================
Myślałem o tym, jednak wyszło mi, że skoro już mam czujnik w ręku to
przeróbka na "siódemkę" kosztuje 90% pracy przeróbki pełnej.
Myślałem nawet, żeby zrobić zestaw diodowy: żółta = dwójka, zielona =
szóstka. Ostatecznie jednak stanęło na wyświetlaczu w postaci cyfry ledowej
zamontowanej zamiast kontrolki luzu.
-
33. Data: 2011-09-20 06:39:36
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
AZ napisał(a):
> sie juz kiedy jest 6 - ze sluchu i wzroku.
No ze sluchu to rozumiem, chrobocze tam wszystko. Ale ze wzroku? Dymi
wtedy, czy trzyby na boki lataja?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
34. Data: 2011-09-20 07:08:11
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2011-09-20 04:35, AZ pisze:
> Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor
> zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na
> zegary.
Ostatnio stwierdzilem ze jednak przydalby mi sie bardzo na torze taki
wyswietlacz jak musialem liczyc na ktorym biegu jade Jedynie po
odejsciach mozna bylo stwierdzic czy na odpowiednim przejechalem winkiel.
>
> PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam
> wyswietlacz??
A kiedys Ty byl na Lublinie ? - za trudny? za bardzo techniczny tor ? :)
Ja wiem - w Nowodworze to chociaz odpoczac na prostych sie da - w
Lublinie trzeba sie urobic 3x tyle :)
Ogolnie na Lublinie to 3-ka i tak wiekszosc jest wolniejsza jesli
jedziesz plynnie. A jesli chcesz zrobic dobry czas to dopiero na 2-ce
latasz :)
Norbi
BLACK XX'03
-
35. Data: 2011-09-20 07:16:58
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-09-19 20:04, Arni pisze:
> Marcin N pisze:
>> Użytkownik "rufus" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:j57m33$2t2c$...@n...mm.pl...
>>
>>
>> Hmmm, nauczyłem się szybko i sprawnie odczytywać bieg ze wskazań
>> obrotomierza i prędkościomierza. Jak dla mnie wyświetlacz biegów to
>> zbędny bajer ale jak kto lubi.
>>
>>
>> ===============
>>
>> Pomyśl, jak łatwo idzie odczytywanie biegu z wyświetlacza.
> Pomyśl, ze jak sie czuje i słucha to w ogóle nie trzeba patrzec na
> zegary poza okresową kontrolą predkosci. Wole obserwowac otoczenie.
>
> Pomysl, ze juz niejednokrotnie zwracano Ci uwage, ze to gówno:
> X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
> nie nadaje sie do czegokolwiek.
> ustaw znaczniki cytowania albo zmien czytnik ( i tez ustaw znaczniki
> cytowania)
Zmieniłem czytnik. Specjalnie dla Ciebie (no dobra, mnie też to
wkurzało). Mam jednak pytanie: jak Thunderbirda 5.0 zmusić, żeby
pokazywał tylko wątki, w których sam brałem udział. Ten nieszczęsny
czytnik MS miał taki przycisk. Tu nie widzę tego nawet w menu.
I jeszcze jedno: jak zmienić czcionkę w oknie podglądu wiadomości?
-
36. Data: 2011-09-20 17:54:29
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: "Ivam" <f...@p...fm>
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j58u1n$see$...@n...news.atman.pl...
> IMHO takie cus to bajer. Co Ci daje informacja na ktorym biegu jedziesz?
To, ze mam w okolicy pelno skrzyzowan, na ktorych jest piach - zakrety ok,
ale skrzyzowania sa sliskie (okoliczne wioski czesto maja malo asfaltu a
duzo szutru). Fazerem nie przejechalem jeszcze xxx tys km, zeby pamietac czy
przy szybkiej redukcji, ciaglym hamowaniu, przy 40km/h i 3tys obr. jade na
2'ce czy 3'ce. I czasem zdarza sie zredukowac do 1'ki, a ze nie mam sprzegla
antyhopingowego to koniec koncow skrecam na skrzyzowaniu w kontrolowanym
(czasem bardziej, czasem mniej) poslizgu tylnego kola. Nie lubie tego.
> Przeciez to sie czuje czy trzeba zredukowac czy dac w gore.
Tak i np. przy 110km/h i spokojnej jezdzie wypadaloby mi wrzucic 7'ke, bo
mam prawie 6k rpm.
> No na poczatku mialem problem z wrzucaniem
> 7 ale nauczylem sie juz kiedy jest 6
> - ze sluchu i wzroku.
U mnie jest zbyt mala roznica miedzy obrotami na 5'ce a na 6'ce. A nie
slychac nic, bo albo mam sluchawki, albo zatyczki, albo ped powietrza
halasuje.
--
pzdr:
Ivam
-
37. Data: 2011-09-20 18:52:43
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
> I jeszcze jedno: jak zmienić czcionkę w oknie podglądu wiadomości?
narzędzia->opcje->wyświetlanie->formatowanie->zaawan
sowane->zestaw
znaków (Unicode UTF-8)
--
_______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black
-
38. Data: 2011-09-21 08:56:12
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-09-20, Norbi <n...@o...pl> wrote:
>
> Ostatnio stwierdzilem ze jednak przydalby mi sie bardzo na torze taki
> wyswietlacz jak musialem liczyc na ktorym biegu jade Jedynie po
> odejsciach mozna bylo stwierdzic czy na odpowiednim przejechalem winkiel.
>
Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we
lbie sobie programuje ile przed winklem zbic w dol i nie odwraca to
jakos mojej uwagi od jazdy.
>
> A kiedys Ty byl na Lublinie ? - za trudny? za bardzo techniczny tor ? :)
> Ja wiem - w Nowodworze to chociaz odpoczac na prostych sie da - w
> Lublinie trzeba sie urobic 3x tyle :)
>
Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8)
bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie okrutnie, a
pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
>
> Ogolnie na Lublinie to 3-ka i tak wiekszosc jest wolniejsza jesli
> jedziesz plynnie. A jesli chcesz zrobic dobry czas to dopiero na 2-ce
> latasz :)
>
Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto
;-)
--
Artur
ZZR 1200
-
39. Data: 2011-09-21 10:03:32
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>
Dnia 264 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
> Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
> kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze
> (1,5/1,8) bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie
> okrutnie, a pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
Trza zainwestować 10zł i kupić ciśnieniomierz w jakimś FeuVercie.
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Gocław
-
40. Data: 2011-09-21 10:29:04
Temat: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-09-21, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
>> Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
>> kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze
>> (1,5/1,8) bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie
>> okrutnie, a pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.
>
> Trza zainwestować 10zł i kupić ciśnieniomierz w jakimś FeuVercie.
>
Juz mam najtanszy z Norauto i dziala wysmienicie. Lezy sobie razem z
latkami i kolkami pod kanapa.
--
Artur
ZZR 1200