  • Data: 2011-08-28 19:54:24
    Temat: Re: Skąd się biorą tak obszerne erraty do obecnych uC??
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Regułą jest chęć bycia "the first".
    Każdy zaś producent ,jesli wierzyć informacjom ,jest No. 1.
    Po latach już nie wierzę.
    Babole zdarzają się wszystkim.
    Dokumentacje techniczne są na coraz bardziej dennym poziomie.
    W datalach tłumaczą rzeczy nieistotne, pomijają najważniejsze.
    Około pól roku temu na skutek mojej korespondencji AD wreszcie opracowało
    porządniejszą wersję dokumentacji do jednego z DDSów. Po kilku latach
    produkcji.
    O dziwo ,że wszystkimi moimi uwagami, powstałymi na podstatwie testów i
    udokumentowanymi zrzutami ekranu oscyloskopu się zgodzili.
    To samo dotyczy firmy Cypress na której PSoC się kiedyś nabrałem.
    Never again.