eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkąd realne dane spalania?Re: Skąd realne dane spalania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 27 Oct 2014 17:54:53 +0100
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skąd realne dane spalania?
    References: <5433f2a6$0$18092$65785112@news.neostrada.pl>
    <54368aa0$0$3169$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1evma$rcc$1@mx1.internetia.pl>
    <543d06ea$0$12625$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1jr8g$teh$1@mx1.internetia.pl>
    <543e737f$0$18072$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1mc39$nfs$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <m1mc39$nfs$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141027-0, 2014-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 49
    Message-ID: <544e78ce$0$12629$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.36
    X-Trace: 1414428878 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12629 31.61.138.36:17110
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548137
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-15 19:29, John Kołalsky pisze:
    >
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>
    >
    >>>
    >>>> Prawdę pisząc to w benzyniakach nie miałem takich rozrzutów w
    >>>> spalaniu jak teraz w dieslu. Być może coś w nim jest schrzanione.
    >>>> Przykład dwukrotny wyjazd do Niemiec. Tankowanie po przyjeździe i
    >>>> okazuje się że spalił lekko ponad 7 litrów, za tydzień drugi wyjazd
    >>>> i ze względu na upał konieczność przez całą trasę używania klimy na
    >>>> pełnych obrotach, ze strachem podjeżdżam do dystrybutora że spalił
    >>>> z dychę i ... okazuje się że poszło niecałe 5 na sto.. Identyczna
    >>>> trasa i identyczne warunki przejazdu, z czego się bierze taki
    >>>> rozrzut..?
    >>>
    >>> Monitoruj parametry to Ci wyjdzie.
    >>
    >> No, jak na razie to jeszcze zapisuję tankowane, spalone paliwo i
    >> przejechane kilometry na tankowaniach.
    >
    > Mnie chodzi o monitorowanie parametrów pracy silnika :-) byś sobie
    > mógł je skonfrontować ze zużyciem i stwierdzić czemu było inne.

    Rozumiem, ale tak sie składa że nie ma w tym żadnej logiki. Spokojna
    jazda na piątce a komputer pokazuje że auto spala więcej niż wtedy gdy
    jadę 130, oczywiście na tym samym biegu... Być może chodzi o jakieś
    niedogrzania, albo coś w tym stylu, jednak jak już pisałem - nie ma w
    tym żadnej logiki. W benzynie wszystko jasne a diesel widać żyje własnym
    życiem..

    >
    >> Po roku wyszła średnia niespełna 6 litrów na 100.
    >
    > Mój samochód kiedyś palił 2 litry mniej ale nawet wymiana silnika nie
    > przywróciła tego :-)

    Sam już nie wiem co myśleć o tych dieslach. Znajomy się zarzeka że 3
    litrowy Audi A6 średnio spala mu 5.5 litra...

    >
    >> Przy zakupie liczyłem na jakieś litr/półtora mniejsze spalanie.
    >> Jednak wtedy nie wiedziałem, i nigdy bym nie przypuszczał że tak małe
    >> auto waży prawie 1.5 tony.
    >
    > Trzeba było kupić malucha. Nawet Smart jest znacznie cięższy od niego.

    Kupiłem wizualnego malucha,. Bo on ma silniczek 1.5 litrowy i 4 metry
    długości, bez centymetra. Vectra 4.4 metra dł i waga 1040kg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: