  • Data: 2014-10-14 13:20:12
    Temat: Re: Skąd realne dane spalania?
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 00:15, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > No tak, i to jest przecież twoje rzeczywiste spalanie. Dla porównania
    > można sobie zobaczyć http://moto.niusy.pl/ . Zużycie LPG, niekiedy
    > brakło.

    Prawdę pisząc to w benzyniakach nie miałem takich rozrzutów w spalaniu
    jak teraz w dieslu. Być może coś w nim jest schrzanione. Przykład
    dwukrotny wyjazd do Niemiec. Tankowanie po przyjeździe i okazuje się że
    spalił lekko ponad 7 litrów, za tydzień drugi wyjazd i ze względu na
    upał konieczność przez całą trasę używania klimy na pełnych obrotach, ze
    strachem podjeżdżam do dystrybutora że spalił z dychę i ... okazuje się
    że poszło niecałe 5 na sto.. Identyczna trasa i identyczne warunki
    przejazdu, z czego się bierze taki rozrzut..?