-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skąd realne dane spalania?
Date: Fri, 10 Oct 2014 06:24:49 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <m17n5n$9u$1@node1.news.atman.pl>
References: <5433f2a6$0$18092$65785112@news.neostrada.pl>
<m114e8$3ss$1@node1.news.atman.pl>
<5434408b$0$12235$65785112@news.neostrada.pl>
<54345794$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
<m12h6h$puh$1@node2.news.atman.pl>
<543581cd$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<m141jp$620$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<m1491a$eip$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<543689ab$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
<m16b1i$ikm$1@node1.news.atman.pl>
<5436cbbc$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<m16jga$s8u$1@node1.news.atman.pl>
<5436f6aa$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: e74-143.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412915192 318 46.238.74.143 (10 Oct 2014 04:26:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Oct 2014 04:26:32 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <5436f6aa$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141009-1, 2014-10-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546572
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5436f6aa$0$12636$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 09.10.2014 o 20:17, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:
>>
>>> Nie kupuj 1.4 CRDI, ma parę mankamentów, z którymi ASO sobie ni eradzi
>>> musiałem sam sobie pomóc, aby być zadowolonym z auta.
>>
>> Konkretniej?
>
> Łapie laga (czyt. nie zawsze reaguje od razu na pedał gazu). Wpisz w
> google "1.4 crdi acceleration problem".
Nie muszę szukać, pisałeś o tym tutaj.
>Rozwiązaniem było zawirusowanie
> ECU i zmiana charakterystyki silnika, ale żeby problem rozwiązać
> naprawdę dobrze musiałem zainwestować prawie 2000 zł. W efekcie końcowym
> auto nadal maksymalnie ma 90KM (no 94 dokładnie), ale charakterystykę
> zupełnie inną.
Standard, softy dla producentów piszą jacyś totalni amatorzy, a w każdym
razie porządna praca silnika jest bardzo daleko na liście ich priorytetów.
Pewnie w Dusterze to też byłby jedyny sposób na porządny soft w silniku, bo
głupie falowanie obrotów na luzie naprawiali w sofcie 8 miesięcy, u mnie
nawet z pozytywnym skutkiem.
Ale tenże soft w innych egzemplarzach, które poprzednio nie falowały,
spowodował, że teraz zaczęły. ;-)
A drugiej usterki - złych odczytów w kompie pokładowym, nie naprawili mi do
dziś.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.14 06:26 Cavallino
- 10.10.14 07:45 Shrek
- 10.10.14 08:29 dddddddd
- 10.10.14 09:12 RoMan Mandziejewicz
- 10.10.14 09:59 J.F.
- 10.10.14 10:09 J.F.
- 10.10.14 10:31 RoMan Mandziejewicz
- 10.10.14 10:49 RoMan Mandziejewicz
- 10.10.14 10:51 Tomek Kańka
- 10.10.14 10:56 Shrek
- 10.10.14 11:04 dddddddd
- 10.10.14 11:06 RoMan Mandziejewicz
- 10.10.14 12:56 J.F.
- 10.10.14 13:01 J.F.
- 10.10.14 13:10 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida