  • 21. Data: 2009-06-13 16:52:31
    Temat: Re: Skąd darmowe dzwonki ?
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > http://www.zedge.net/ringtones/921/nokia-n73-rington
    es/3-4-1-1/

    Bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    AU

  • 22. Data: 2009-06-13 16:53:17
    Od: Peet <w...@a...com>

    AU wrote:

    > A w necie - jak szukać?

    Nie uwierzę że ktoś potrafi napisać posta na grupie dyskusyjnej, a nie
    umie sobie poradzić z czymś tak banalnym.

  • 23. Data: 2009-06-13 16:54:17
    Od: Piotr <p...@n...peel>

    > Bardzo dziękuję.
    >
    > Pozdrawiam
    > AU

    Nie ma sprawy. Milej zabawy.

  • 24. Data: 2009-06-13 16:58:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h109ub$k1k$1@node1.news.atman.pl

    > To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie
    mp3.

    Zrób to u siebie i powiedz jakie otrzymałaś rezultaty :)

  • 25. Data: 2009-06-13 17:00:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Peet" news:h10j1v$p0v$1@news.vectranet.pl

    > Nie uwierzę że ktoś potrafi napisać posta na grupie dyskusyjnej, a nie
    > umie sobie poradzić z czymś tak banalnym.

    Polskie społeczeństwo głupieje... niestety.

  • 26. Data: 2009-06-13 18:59:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 16:46:29 +0100, Waldek Godel wrote:

    >normalnie, gugle w łapę i tytuł utworu dopiskiem mp3 na końcu. To aż takie
    >skomplikowane, żeby nie dojść do tego samemu?

    Valkyrie nie tak latwo wyguglac :-)

    A tak swoja droga - nie lepiej mid zamiast mp3 ?

    >Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
    >legalnie.

    A wykonawca i wydawca nie maja praw do plyty ?

    Oczywiscie zawsze mozna poszukac partytury i wklepac samemu ..

    J.

  • 27. Data: 2009-06-13 19:00:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 18:19:35 +0200, Czarek wrote:

    >Uważasz, ze to załatwi sprawę zmiany formatu?
    >Może zgłosić Ciebie trzeba do jakiejś światowej nagrody z zakresu
    >informatyki? ;-)

    poczekaj poczekaj, bo moze w nastepnej wersji windows bedzie to
    mozliwe :-)
    Ewentualnie skopiuje sie od razu w mp3.

    J.

  • 28. Data: 2009-06-13 21:58:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Animka" news:h109ub$k1k$1@node1.news.atman.pl

    > mp3.
    >
    > Zrób to u siebie i powiedz jakie otrzymałaś rezultaty :)

    Mam programik do konwertowania, ale tak szczerze to nie musiałam nic
    konwertować na mp3, bo mam mp3.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-06-14 11:01:04
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu
    > rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

    Jesteś przyjebana...
    Przepraszam sz. grono, nie mogłem się powstrzymać...

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 30. Data: 2009-06-14 11:54:35
    Temat: Re: Skšd darmowe dzwonki ?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-13 20:59, J.F. pisze:

    > A wykonawca i wydawca nie maja praw do plyty ?

    Uno: dozwolony użytek. Kiedy nie udostępniasz to możesz do bólu ściągać
    muzę i filmy
    Due: Prawo autorskie jest czasowe. Po 70 czy iluś latach wygasa.