  • 1. Data: 2010-04-11 10:55:17
    Temat: Skąd PIN w Simplusie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

  • 2. Data: 2010-04-11 11:02:01
    Temat: Re: Skąd PIN w Simplusie?
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 11-04-10 12:55, Robert Tomasik pisze:
    > Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

    Wpisz gdziekolwiek błędny pin najlepiej w opcjach żądania pinu przy
    włączeniu sprzętu, telefon zarząda puku, potem nowego pinu. I problem z
    głowy.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 3. Data: 2010-04-11 11:07:36
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

    Sam go nadaj.

    **05*puk*nowy_pin*nowy_pin#

    --
    Grzexs