  • 21. Data: 2009-06-19 06:40:36
    Temat: Re: Sk?d te odbicia?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 03:09:02 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    >I dziala roznie w roznych momentach? Zaleznie od wybieranego operatora
    >MM albo w polaczeniach F2M? Ekstremalnie podejrzane.

    No nie - to moje dzialalo bardzo stabilnie - dzwoniac po Wroclawiu
    zawsze bylo echo, do zielonej gory zawsze bylo echo, a do warszawy
    nigdy nie bylo.

    J.

  • 22. Data: 2009-06-19 07:05:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > No nie - to moje dzialalo bardzo stabilnie - dzwoniac po Wroclawiu
    > zawsze bylo echo, do zielonej gory zawsze bylo echo, a do warszawy
    > nigdy nie bylo.

    W górach zawsze jest echo.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-06-19 07:49:18
    Temat: Re: Skąd te odbicia?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    nadir pisze:

    > Nowoczesny Panasonic tez może się z....ć.
    > Wyjście z koncentratora(kierunek koncentrator-->pole komutacyjne) jest
    > zawsze cyfrowe.
    > Może ten abonent działa po jakimś PCM-ie, albo ma linie długości
    > kilku-kilkunastu kilometrów i przechodząca przez kilkanaście łączówek,
    > muf i złącz?

    Linia jest naturalna, abonent jakieś 1500 metrów od centrali, na linii
    śmiga neostrada i tak jak piszę, zazwyczaj odbić nie ma. Wczoraj
    dzwoniłem i połączenie było idealne, prawie jak hifi ;-) przedwczoraj
    myślałem że mnie szlag trafi, bo siebie słyszałem głośniej niż abonenta.

  • 24. Data: 2009-06-19 08:00:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > W górach zawsze jest echo.