  • Data: 2009-06-18 18:36:33
    Temat: Re: Skšd te odbicia?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > na starszych centralach moglo sie zmieniac - jesli mogl linie
    > obslugiwac jeden z kilku kanalow, a kanaly byly rozne.

    Ale to przy analogu. Nawet wtedy to nie jest spojne z obserwacjami
    (zmiany w czasie polaczenia, echo przy calkowicie cyfrowym polaczeniu).

    > W tym co ja pisze wystarczylo inny prefix wybrac.

    No to skad tam dodatkowe echo? Przeciez tam wszystko musi byc calkowicie
    cyfrowe, i w praktyce to jest zawsze dokladnie takie samo 8x8 kHz
    z sygnalizacja OOB pewnie tylko SS7.
    Nawet gdyby chodzilo o polaczenie na komorke, i po drodze bramke F2M
    i jakiegos taktaka, to o ile moze zmienic sie opoznienie, o tyle echa
    z tego nie bedzie.

    No nie wiem, bramka w postaci telefonu "sparowana" ze sluchawka POTS?
    :-)

    Slabo widze jakiekolwiek inne echo niz powstajace w sluchawce lub ew.
    w pomieszczeniu. Samo opoznienie echa to juz oczywiscie inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa