  • 11. Data: 2011-04-28 20:15:41
    Temat: Re: Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 28-04-2011 o 21:41:36 Michał V-R <m...@o...pl> napisał(a):

    > ja swojej corze kupilem takie cos (cora ma 5 lat)
    > https://picasaweb.google.com/116920458240353803351/1
    #5549433395078388850
    > jedyna wada, ze nie ma biegow, ale polecam.

    moje pachole lada chwila* będzie robić karte motorowerową więc na takie
    zabawki jest dużo za duża :)

    za simakiem przemawia fakt, że wygląda jak prawdziwy motocykl, jeździ jak
    prawdziwy motocykl i obsługuje się go jak prawdziwy motocykl. prowadzi się
    wyśmienicie a do tego nie jest ani za ciężki ani za lekki... jedynie
    jeszcze Chart wchodził by w rachubę. skośnym i makarońskim jednak brakuje
    tego czegoś co w/w sprzęty w sobie mają

    pozdrawiam

    * niecałe dwa lata ale już nadawała by się na nauki pod czujnym okiem
    tatusia ;)

  • 12. Data: 2011-04-28 20:41:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 13:56:30 +0200, Jacot napisał(a):

    > A tez mie pierwsze przyszlo na mysl;)
    > Ale iskra ponoc jest.

    Na początek - wymień świecę. Może być tak, że na zewnątrz daje iskrę, a pod
    ciśnieniem już nie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 13. Data: 2011-04-28 23:35:24
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Ale dlaczego nie uwazasz ze w tym sprzecie tak po prostu se normalnie tlok
    > puchnie od przegrzania?

    Zwłaszcza w rzeczywistości nie-oryginalnych cylindrów, tłoków, pierścieni,
    łożysk igiełkowych i gaźników ...
    Świeca jaka tam siedzi ?
    W gaźniku nie nakombinowane ?
    (jaki gaźnik włożony ?)
    Tłumik nie zawalony ?

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-04-29 06:45:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ipb47e$u97$...@n...onet.pl...

    obstawiam wydech, a konkretnie tłumik
    zasyfiały, z niewielkim przelotem jak jest zimny, który po rozgrzaniu się
    zamyka i gasi go

    mieliśmy identyczne objawy jak lata temu katowaliśmy kumpla honde mbx, jak
    występowały, okręcaliśmy tłumik, wkładaliśmy go do ogniska i się wypalał, po
    ostygnięciu zakładaliśmy i zabawa od nowa ;)

  • 15. Data: 2011-04-29 07:38:01
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Ja to widze tak:
    Wykonać na zimno regulację zapłonu na punkt.
    Na ciepło wykonać regukację gaźnika.
    W przypadku braku mocy skupić się na gaźniku.
    To o czym piszesz wygląda z grubsza na lewe powietrze => gaźnik + dolot
    lub utratę kompresji => pierścienie tłokowe i simmeringi na wale.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2011-04-29 14:00:42
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > * niecałe dwa lata ale już nadawała by się na nauki pod czujnym okiem

    Witam, ja mojej córce 14lat kupiłem indyjski wynalazek majestic vogue.
    Motorek ma 4 biegi półautomatyczna skrzynia bardzo ładny dźwięk wydechu
    jak na 50ccm, silnik z leżącym tłokiem (kopia hondy ale inna niż
    chińczyki) koła 16" jak w simsonie waga podobna pewnie z 70kg bez
    akumulatora i rozrusznika polecam
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 17. Data: 2011-05-01 14:56:58
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > występowały, okręcaliśmy tłumik, wkładaliśmy go do ogniska i się wypalał,
    > po ostygnięciu zakładaliśmy i zabawa od nowa ;)

    O sodzie kaustycznej,
    ew. rozkręceniu tłumika nie słyszeli ?

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2011-05-02 05:45:31
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > To o czym piszesz wygląda z grubsza na lewe powietrze => gaźnik + dolot
    > lub utratę kompresji => pierścienie tłokowe i simmeringi na wale.

    Tu sie przypne, bo nie dam rady odpisac w lubiany przeze mnie sposob

    Kwestie odpowietrzenia zbiornika czy malej droznosci kranika wykluczylem
    "na dzien dobry".

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > No to ISO 9001 raczej chuj strzelil jesli chodzi o normatywy testowania.

    Siem pozwole nie zgodzic. Przyjete warunki eksperymentu pozwolily
    osiagnac parametry maksymalnie zblizone do warunkow uzytkowania sprzetu,
    co pozwolilo doprowadzic do wystapienia rzeczonych obiawow. Wszystko jak
    najbardziej zgodne z ISO - to ja decyzuje o przyjeciu miernika procesu. :P

    > Ale dlaczego nie uwazasz ze w tym sprzecie tak po prostu se normalnie
    > tlok puchnie od przegrzania?

    Zjawisko puchniecia tloka w dwusuwie jest mi dosyc dobrze znane. Tu nie
    ma poszlak wskazujacych na jego wystepowanie.

    Jacot napisał(a):

    > A tez mie pierwsze przyszlo na mysl;)

    Heh... Naklejkom nie wierze, a po rozdeklowaniu widze pod klasycznym
    kolem iskrownika klasyczny przerywacz (platynki). Jak poznac, czy to
    hjelektronik? ;)

    > Ale iskra ponoc jest.
    > I paliwo, a nawet za duzo jakby chwilami.
    > Plywaki szczelne?
    > Generalnie jak nie zaplon i nie paliwo to tylko simeringi na wale
    > zostaja;)

    Ano taka mniej wiecej kolejnosc grzebania sobie zalozylem.
    Cholera - trza leciec, a tu jeszcze tyle do przeczytania/napisania.
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 19. Data: 2011-05-02 07:06:02
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 02-05-2011 07:45, zbigi pisze:

    > Heh... Naklejkom nie wierze, a po rozdeklowaniu widze pod klasycznym
    > kolem iskrownika klasyczny przerywacz (platynki). Jak poznac, czy to
    > hjelektronik? ;)

    Elektronik nie ma platynek tylko taki kawałek plastiku z wystającym
    kawałkiem metalu ... i już :)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 20. Data: 2011-05-02 08:05:42
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    zbigi wrote:

    > Heh... Naklejkom nie wierze, a po rozdeklowaniu widze pod klasycznym
    > kolem iskrownika klasyczny przerywacz (platynki). Jak poznac, czy to
    > hjelektronik? ;)

    Jesli jest przerywacz to zaplon tradycyjny, zostaje kondensator (latwo po
    prostu wymienic za grosze) albo cewka. Najlepiej jakbys znalazl drugą dobrą
    cewkę tylko nie od japonskiej CDI tylko starutką od tradycyjnych zaplonów.
    Moze byc tak za pod wplywem temperatury iskra jest slabsza, wiec ja widac na
    powietrzu, a po kompresja niema. Na pewno w szpargałach znajdziesz cewke od
    trabanta czy syrenki, nieprawdasz? :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk