    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
    Date: Thu, 28 Apr 2011 22:15:41 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 28-04-2011 o 21:41:36 Michał V-R <m...@o...pl> napisał(a):

    > ja swojej corze kupilem takie cos (cora ma 5 lat)
    > https://picasaweb.google.com/116920458240353803351/1
    #5549433395078388850
    > jedyna wada, ze nie ma biegow, ale polecam.

    moje pachole lada chwila* będzie robić karte motorowerową więc na takie
    zabawki jest dużo za duża :)

    za simakiem przemawia fakt, że wygląda jak prawdziwy motocykl, jeździ jak
    prawdziwy motocykl i obsługuje się go jak prawdziwy motocykl. prowadzi się
    wyśmienicie a do tego nie jest ani za ciężki ani za lekki... jedynie
    jeszcze Chart wchodził by w rachubę. skośnym i makarońskim jednak brakuje
    tego czegoś co w/w sprzęty w sobie mają

    pozdrawiam

    * niecałe dwa lata ale już nadawała by się na nauki pod czujnym okiem
    tatusia ;)