  • Data: 2011-04-28 10:34:17
    Temat: Re: Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbigi wrote:
    > Witojciez!
    > Trafil do mnie Simson kolegi. A wlasciwie, to jego syna.

    Hej Zbigi. A powiedzno, to elektronik jest, bo nie pamietam jak bylo w
    Simsonach.
    Ale pomysl mam taki, kiedys dlubalam w silnikach produkcji radzickiej do
    lodzi, akurat mysle o Wietieroku. Tez tak bylo, radziecka elektronika
    zawiodla, po nagrzaniu przestala dzialac. Pomysl o tym czy pod wplywem
    temperetury cos sie nie psuje. Z reszta co ja Ci bede opowiadal, wes
    suszarke do wlosow i potesuj niekture elementy na cieplo :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl