    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <k7olf5$rpm$1@news.task.gda.pl> <k7oo6p$3ut$1@news.task.gda.pl>
    <50a082a2$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7qgii$cqo$1@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <k7ujqc$2gh$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <k7vje3$cip$1@news.task.gda.pl> <k7vu9i$v1g$1@mx1.internetia.pl>
    <50a3cf96$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <k80nju$ho0$1@mx1.internetia.pl>
    <50a3e7b6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <k81407$avd$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Simpson vs. Niski Cotes [OFF-FIR]
    Date: Wed, 14 Nov 2012 23:18:43 +0100

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k81407$avd$...@m...internetia.pl...
    > To, że ktoś ma niższe IQ czy wiedzę może być powodem do "nabijania się"
    > chyba tylko dla socjopatów. To, że ktoś zgrywa wielkiego specjalistę z

    Sam siebie określasz jako socjopatę???

    > genialnymi pomysłami a przejawia podstawowe braki i nie chce ich nadrobić
    > to trochę inna sprawa - i mnie (i pewnie nie tylko mnie) taki

    Wiesz, że to nie są genialne pomysły? To napisz rzeczowo nt. "pomysłów" - a
    nie na temat pomysłodawcy. Dodaj do tego wskazanie gdzie są braki i jak
    można je "nadrobić".

    Natomiast jak zaczniesz "dresić" (jakby to napisał Fir), to zamiast
    merytorycznej dyskusji zrobi się pyskówka. Nikt już nie będzie dyskutował
    nad problemem, ale nad tym czy oponent ma nierówno pod sufitem i który ma
    bardziej nierówno. Przypadkowy czytelnik złapie z tego tylko tyle, że
    programowanie ryje równo pod beretem.

    > kontrast zadętej pewności siebie i kompletnej nieporadności do pewnego
    > stopnia bawi.

    Patrz niżej.

    > A co ono ma do rzeczy?

    Przeczytaj sobie "Feynman radzi", może zrozumiesz. Patrz wyżej.