  • 11. Data: 2012-11-12 06:08:02
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "kenobi" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e6077da1-edaa-49dc-bed7-4dae3d77a896@go
    oglegroups.com...
    > a jaka to wlasnie metoda?

    Specjalna, wypracowana w toku wieloletnich badań, ... ;)

  • 12. Data: 2012-11-12 10:46:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał:

    > Oczywiście że jest "bezkosztowe" - są np. dane z przetwornika analog-cyfra - czyli
    nie są liczone,
    > ale pobierane z zewnątrz.

    Czlowieku, gdyby w ten sposob podchodzic do sprawy, to zbedne by bylo
    w ogole "wymyslenie" FFT :) Blamujesz sie powtornie.

    > Ciekawe jak nazwać takiego kogoś jak AK, który udaje jakiegoś specjalistę, a nie
    potrafi odróżnić
    > kody źródłowego programu w języku C od programu w języku Fortran?

    A gdzie ja napisalem ze to co zamiesciles to Fortran ?
    Juz ci na czaszke udzerza ta twoj "hrabiowska" "niebieska krew" ?:)
    Poza tym to co zamiesciles to nie zadne C
    Top jakis potworek programisty niedouka.

    > Złość bierze? Coś nie tego z rozumieniem na czym polega dedukcja? Przecież
    wystarczy dowolny
    > przykład - a skoro dowolny - to może być i taki, który sobie starannie wybiorę.

    Jaaasne ! Czyli jestes sobie nie tylko palantem, ale i hipokryta.
    Przeciez sam niedawno wyraziles zlota mysl o "ksiazkowych przykladach" :).

    AK

  • 13. Data: 2012-11-12 10:48:17
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał:

    > Oczywiście, że dla /pewnych/ przedziałów lub /pewnych/ funkcji może być tak... albo
    może tak nie
    > być.
    >
    > Jednakże mit o wyższości metody Simpsona nad metodą trapezów jest obalony -

    Ty naprawde jestes tak glupi, czy tylko udajesz ?

    AK

  • 14. Data: 2012-11-12 12:53:24
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup

    >A gdzie ja napisalem ze to co zamiesciles to Fortran ?

    Napisałeś. Napisałeś "dorwał się do Fortranu". A co było? Program w C.

    >Poza tym to co zamiesciles to nie zadne C

    Konkrety proszę. Bo udawać jakim to nie jest się super-duper-programistą
    (zarazem nie potrafiąc odróżnić Fortranu od C) potrafi już gimbus.

    >Jaaasne ! Czyli jestes sobie nie tylko palantem, ale i hipokryta.
    >Przeciez sam niedawno wyraziles zlota mysl o "ksiazkowych przykladach" :).

    Otóż, wyobraź sobie, to nie jest podręcznikowy przykład - bo możesz zrobić
    copy-paste i go uruchomić, sprawdzić samemu, zmodyfikować, czy nawet napisać
    podobny program samemu od podstaw. Ups. Błąd! Nie możesz: zapomniałem, że
    programować nie umiesz - nie rozróżniasz języka C od Fortranu - i choćby
    zainstalowanie GCC przekracza twoje obecne zdolności.

  • 15. Data: 2012-11-12 13:07:19
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > w kwestii pobocznej: "an" zamiast "a" i "the" wymawiane "thi" zamiast

    Sprawdź, jak jest napisane np. tu:
    http://polaris.cs.uiuc.edu/~garzaran/doc/cgo09.pdf .

  • 16. Data: 2012-11-12 13:32:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.11.2012 13:07, slawek wrote:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Sprawdź, jak jest napisane np. tu:
    > http://polaris.cs.uiuc.edu/~garzaran/doc/cgo09.pdf .

    Uważasz, że jak ktoś dla kogo językiem rodzimym jest
    Chiński/Japoński/Koreański i drugi dla którego będzie ot Hiszpański
    popełnią błąd gramatyczny w języku angielskim to przyznaje Tobie prawo
    do popełniania tego samego błędu, czy co?

    Michoo

  • 17. Data: 2012-11-12 13:54:21
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup

    >do popełniania tego samego błędu, czy co?

    O, to widzę że znasz się na wszystkim - pewnie i hemoroidy leczysz?

    Forumowe trolle-specjaliści na wszystkim się znają... tylko akurat na
    pl.comp.programming nie odróżniają Fortranu od C, nie potrafią policzyć
    samodzielnie numerycznie całki, itd. itp.

    Jeżeli z całego programu umiesz zrozumieć jedynie komentarz - to jesteś za
    przeproszeniem [...] a nie fachowiec. Serio.

  • 18. Data: 2012-11-12 14:28:00
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-11-12, slawek <h...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli z całego programu umiesz zrozumieć jedynie komentarz - to jesteś za
    > przeproszeniem [...] a nie fachowiec. Serio.

    A co to ma tutaj do rzeczy? Popełniłeś błąd językowy i próbujesz go
    uzasadniać innymi ludźmi popełniającymi ten sam błąd. To jest głupie
    zachowanie.

    Poza tym, to nie Michoo wyciągnął ten komentarz.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 19. Data: 2012-11-12 14:29:41
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.11.2012 13:54, slawek wrote:
    > Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup

    > O, to widzę że znasz się na wszystkim - pewnie i hemoroidy leczysz?

    Nie jestem specjalistą, ale imo 2-3 gramy cyjanku potasu zapewni, że
    hemoroidy więcej ci nie sprawią problemu.

    > Forumowe trolle-

    Jesteś chyba głównym, prawdziwym trollem na tej grupie.

    > specjaliści na wszystkim się znają...

    Znam się na naprawdę wielu rzeczach - na tym polega rozwój, że się
    poznaje nowe dziedziny. Zazdrościsz, czy co?

    > tylko akurat na
    > pl.comp.programming nie odróżniają Fortranu od C, nie potrafią policzyć
    > samodzielnie numerycznie całki, itd. itp.

    Albo nie zauważają, że liczą coś w 80 bitach zamiast 64 i nie dają sobie
    wytłumaczyć, że wyciągają całkowicie błędne wnioski.

    > Jeżeli z całego programu umiesz zrozumieć jedynie komentarz

    Zawsze mam problem, żeby rozpoznać kiedy w twoim trollowaniu tylko
    trollujesz, a kiedy naprawdę prezentujesz powalające braki w czytaniu ze
    zrozumieniem.

    Hint: edek Ci offtopicznie zwrócił uwagę na błąd gramatyczny, ty
    zacząłeś się lamersko tłumaczyć, że inni też popełniają. Nie dyskutujemy
    w tej gałęzi wątku o merytorycznej stronie kodu.

    > Serio.

    Serio, serio.

    Michoo

  • 20. Data: 2012-11-12 15:05:19
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 13:54:21 +0100, slawek napisał(a):

    > Jeżeli z całego programu umiesz zrozumieć jedynie komentarz - to jesteś za
    > przeproszeniem [...] a nie fachowiec. Serio.

    Dawaj, walnij cos o jego siostrze lub jeszcze lepiej matce!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K