eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSimplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2009-11-29 21:33:29
    Temat: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>

    Witam,


    Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam
    internet... Dotychczas doladowywalem ten internet raz na 3 miesiace kwota 50
    zl i bylo dobrze, przed ostatnim razem miedzy zablokowaniem polaczen
    wychodzacych a kolejnym doladowaniem minelo okolo 1 miesiaca i po
    doladowaniu nadal mialem uzbierane srodki na koncie (czyli kwota stara +
    kwota nowa 50 zl). Ostatnio sie zagapilem i prawie 2 miesiace nie
    doladowalem tego simplusa, myslalem ze jak go zaladuje znow to stara kwota
    znow na mnie "poczeka" a sie okazalo ze po doladowaniu zostalo mi tyle ile
    doladowalem :-( I ponad 100 zl w plecy...

    Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ? Jaka jest zasada w Simplusie?
    Czytalem ze 30 dni czeka kwota na kolejne doladowanie i jest likwidowana ,
    lecz przed ostatnim razem napewno przekroczylem 30 dni i jednak ona
    czekala... a teraz juz nie... Jak to jest, moze ktos ma doswiadczenia ?

    A moze mozna jakos to odkrecic ? Czy juz nie ma co myslec ze mi wroci ta
    kwota ponad 100 zl... ?

    Dzieki za pomoc i rady , pozdrawiam:)


  • 2. Data: 2009-11-29 22:32:09
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. napisał(a):

    > Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam
    > internet... Dotychczas doladowywalem /.../
    > ostatnim razem napewno przekroczylem 30 dni i
    > jednak ona czekala... a teraz juz nie... Jak to
    > jest, moze ktos ma doswiadczenia ?
    Ja mam niemal identyczne. Z tą różnicą, że ze
    względu na zastosowanie simdaty doładowywałem o
    wiele rzadziej i mniejszymi kwotami. I takoż jak
    Tobie 100zeta poszłoooo.

    W simdata są zasady podobne jak w simplusie:
    np. 30 + 7. Potem kasowanie konta (stanu).
    W okolicach 20.XI przeszli jakąś migrację na
    inny system i niestety regulaminowe 'okres ważności
    na wychodzące + 7dni karencji' działa.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że w
    regulaminie simdaty mowa o terminie ważności
    na połączenia wychodzące a w regulaminie dla
    użytkowników o terminie ważności konta
    (lub podobnie). Nie ma co jednak się kopać z
    koniem gdyż...
    > Dzieki za pomoc i rady
    ... postanowiłem zmienić sieć dla okazjonalnych,
    incydentalnych i mało regularnych połączeń
    internetowych przez komórkę. I tak Ci radzę.

    PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
    simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
    dowolna sieć, aby nie plus

    --
    pozdro
    poreba


  • 3. Data: 2009-11-29 22:36:40
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>


    > PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
    > simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
    > dowolna sieć, aby nie plus
    >

    Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie
    cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to
    od razu kasuja konto :-(
    Nie wiem jak jest w erze ? Ale era chyba kiepsko stoi z jakoscia internetu
    (szybkosc i zasieg).


    Pozdrawiam i dziekuje.


  • 4. Data: 2009-11-29 22:55:17
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    poreba wrote:

    > PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
    > simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
    > dowolna sieć, aby nie plus
    >

    Roaming transmisji danych? Nie sądzę...


  • 5. Data: 2009-11-29 23:00:42
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:36:40 +0100, Rafał K. napisał(a):

    > Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie
    > cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to
    > od razu kasuja konto :-(

    W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
    mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
    Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile:
    http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof


  • 6. Data: 2009-11-29 23:10:34
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Chris wrote:

    > W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
    > mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
    > Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile:
    > http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

    Ona jest tak połowicznie atrakcyjna. Wprawdzie 50 MB miesięcznie jest za
    free, ale każdy następny kilobajt wg cennika, bo żadnego pakietu nie
    dokupisz.


  • 7. Data: 2009-11-30 17:42:25
    Temat: Re: Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. <b...@b...pl> pisal(a):

    >Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam
    >internet... ...( I ponad 100 zl w plecy...
    >
    >Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ?

    Witaj,

    Na początek radzę przeczytać do końca wątek:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    browse_thread/thread/1a03b3f67236316/f6843b6863b65fe
    6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=na+co+zu%C5%BCy%C4%87+na
    dmiar+limitu+simdata#f6843b6863b65fe6

    Jeśli zrobi się nieczytelny link, to
    w google groups "na co zużyć nadmiar limitu simdata".

    Jestem właśnie na etapie rozpatrywania kolejnej reklamacji z tym
    związanej. We wrześniu br wyzerowali mi konto z powodu utraty
    ważności.
    Powołując się na zacytowane w powyższym wątku wyjaśnienie bok
    (skierowane do mnie) złożyłem reklamację z żądaniem przywrócenia stanu
    konta.

    Reklamacja została rozpatrzona NEGATYWNIE, bo wbrew wyjaśnieniom ICH
    bok jednak zerują, ale w drodze indywidualnego blabla... postanowili,
    że jednorazowo doładują mi konto wartośią utraconych środków,czyli
    pow. 100 zł. I jeszcze, że ma to charakter jednorazowy, teraz już na
    pewno środki przepadną jak nie przedłużę i podobne bleble.
    OK, niech i tak będzie.

    Ale w październiku znów się wyzerowało.
    Czegoś tu nie rozumiem. Skoro w październiku z tytułu rozpatrzenia
    reklamacji DOŁADOWALI, a nie przywrócili stan konta, to zgodnie z ICH
    regulaminem ważność konta powinna zostać przedłużona o 180 dni.

    Ciekawe jak to się skończy, ale łatwo nie odpuszczę.




    --
    Pozdrawiam - Marek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: