  • 1. Data: 2009-02-08 19:40:58
    Temat: SimPlus-czy tam jest normalnie
    Od: "gril" <g...@...pl>

    W miejscu w którym bywam lepszy zasięg ma Plus niż Orange, więc
    zastanawiam się nad przejściem na Simplusa. Miałem kiedyś ich kartę i
    były tam takie jaja jak blokowanie książki przy nieaktywnych
    wychodzących czy jakieś debilne rozliczanie za smsy typu przy wysyłce
    5-ego ściągnięmy ci kasę za 10 z góry czy coś takiego... Tam dalej jest
    tak posranie, czy to już historia?

  • 2. Data: 2009-02-08 19:59:24
    Temat: Re: SimPlus-czy tam jest normalnie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gril" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > były tam takie jaja jak blokowanie książki przy nieaktywnych wychodzących

    Ksiazka byla blokowana nie tyle przy niekatywnych wychodzacych, co przy
    zerowym stanie konta.

    Na "nowej platformie" nie powinno to juz miec miejsca.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-09 19:12:24
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > wychodzących czy jakieś debilne rozliczanie za smsy typu przy wysyłce
    > 5-ego ściągnięmy ci kasę za 10 z góry czy coś takiego... Tam dalej

    Mam SimPlusa od lat kilku i nigdy żadnego problemu nie miałem - ogólnie
    wydaje się być zdecydowanie bardziej przyjazny, niż Orange Go (ostatnio
    wdrażałem w telefonie mamy).

    Kasa z konta "sciąga się" na bieżąco.