eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jego › Re: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <lg4j07$nk6$1@news.dialog.net.pl>
    <5325e8db$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <lg4rcg$ros$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    Date: Sun, 16 Mar 2014 20:06:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    Lines: 29
    Message-ID: <5325f61c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.28.163
    X-Trace: 1394996764 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2156 79.186.28.163:2982
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2368
    X-Received-Body-CRC: 4143754033
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661105
    [ ukryj nagłówki ]

    "Irek N."
    > A weź poluzuj trochę pasek. Tak dla checy... nawet jak stracisz
    > dokładności, to przynajmniej dowiesz się ile Nm idzie w ciepło.

    Dlaczego nie, sprawdzę.

    > Pamiętam że pisałeś o samohamowności osi Z... niebywałe to jest, powinna
    > gwizdnąć o stół zaraz po utracie trzymania (choć przyznaję, że krokowy
    > zrobi z siebie prądnicę i "światła to nie przegoni").
    Nie pamiętam, że pisałem o samohamowności, ale pamiętam,że za mocno miałem
    skręcone oporowe i faktycznie cięzko to szło.
    Oś Z opada po wyłączeniu zasilnia. I jest tak jak piszesz, silnik hamuje,
    ale nie cały czas ale tak jakby skokami. Co 1 s zwalnia prawie do
    zatrzymania. Jak fizycznie odłączę wtyczkę to leci w dół.


    > Daleko jesteś, więc nie pomogę hardwarem, ale wydaje mi się, że 3Nm to
    > dużo jest i powinno wywijać śrubą. Przykładowo na silniku 6.3Nm puszczam
    > zbalansowany chwytak ważący około 30-35kg, śmiga jak głupi, ale z rampami
    > (koło zębate fi 45mm i na nim pasek, żadnych przekładni po
    > drodze!).


    W osi X i Y są chyba silnik 6 Nm. 15 m/min z ostrą rampą chodzą bez
    problemu, a masa to 60 kg albo więcej.
    I tak do końca nie wim ile ma Nm ten obecny silnik.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: