eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jegoRe: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.hi
    ghwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325ccef$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lg4j5u$nk6$2@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    Date: Sun, 16 Mar 2014 18:36:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    Lines: 16
    Message-ID: <5325e129$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.28.163
    X-Trace: 1394991401 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2234 79.186.28.163:1718
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1874
    X-Received-Body-CRC: 363813985
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661093
    [ ukryj nagłówki ]

    "Irek N."
    > A mnie wpadł do głowy szatański pomysł. Czy nakrętka się obraca spokojnie?
    > Jak jest łożyskowana - chyba nie tylko na śrubie? To była by katastrofa...


    No nie... tak źle nie jest. Ten blok (silnik-nakrętka) to oryginalny od tej
    maszyny. Kiedyś tam była żwykła śruba trapezowa (a może nawet nie trapezoaw)
    która działała jako ogranicznik do opuszczania głowicy pneumatycznie.
    Wykorzystałem to do mojej nakrętki obrotowej. Tam jest łożysko osiowe i
    oporowe. Pewnie nie jest to idealne rozwiązanie nakrętki obrotowej ale ten
    element nie wprowadza jakiś znaczących oporów.
    Patrząc od strony koła pasowego jest najpierw łożysko oporowe a potem
    osiowe. Wiem, nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: