eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik indukcyjny n>>nominalnychRe: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
  • Data: 2023-06-11 22:39:42
    Temat: Re: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.06.2023 o 12:13, M M pisze:
    > Pamiętam tę książkę z dzieciństwa ale nie zachowała się, szukam czy by się nie
    znalazła w pdf.
    > Ale nie o hałas mi chodziło, tylko o ciąg przy "spalaniu rakietowym" (cokolwiek to
    znaczy, mam nadzieję że nie za chwilę "rapid unscheduled disassembly" jak to się
    teraz ładnie mówi) jaką moc mógłby oddać wentylator z powrotem do sieci. Chociaż on
    jest na wlocie powietrza, turbina na wylocie spalin pewnie dałaby sporo więcej.
    Typowe turbosprężarki samochodowe są łatwo dostępne, tylko tam nie bardzo jest jak na
    wale umieścić prądnicę.
    Moc jest pomijalnie mała :)
    Turbo działa na spalinach z ciśnieniem spalania 3-6MPa
    a podciśnienie przy spalaniu rakietowym <0,05MPa
    bo to tylko podciśnienie a jego więcej niż 0,1MPa
    nigdy nie uzyskasz...
    --
    pzdr, j.r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.06.23 10:42 J.F
  • 12.06.23 10:48 J.F
  • 12.06.23 10:50 J.F
  • 14.06.23 13:47 M M

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: