  • Data: 2011-02-02 23:09:42
    Temat: Re: Silnik grawitacyjny
    Od: "Papo Smurfo" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > Magnes trwały nie bez powodu nosi taką dumną nazwę.

    czy jesteś pewien że ferromagnetyk ktury w temperaturze curie stał się
    paramagnetykiem to po ostygnięciu znowu staje się ferromagnetykiem?:O)

    ja tego nie wiem, ale nawet jeśli by tak było to żeby stać się ponownie
    ferromagnetykiem musiał by pochłonąć na ten cel pewną energię, pewnie
    termiczną, domyślam się że w rzeczywistych warunkach nie byłby w stanie
    zdobyć dostatecznej energii na spontaniczne namagnesowanie i podskoczył by
    znowu do gury jako paramagnetyk już się od niego nie odrywając, albo będzie
    podskakiwał i opadał i raz oddawał energię tracąc ferromagnetyzm a raz
    pobierając zyskując ferromaagnetyzm, czyli
    energia pochodziłą z wewnętrznego namagnesowania ferromagnetyka, zagadka
    rozwiązana, wygrałem wycieczkę do egiptu?:O)