-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Grzybol" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Silnik dławi się w ciepły dzień...
Date: Thu, 22 Aug 2013 20:55:19 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <kv5ng2$ugu$1@mx1.internetia.pl>
References: <kv5l9d$6ie$1@adenine.netfront.net>
NNTP-Posting-Host: arcus-nt.man.polbox.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1377198402 31262 213.241.41.68 (22 Aug 2013 19:06:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Aug 2013 19:06:42 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662776
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Ivam" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
news:kv5l9d$6ie$1@adenine.netfront.net...
> Od jakiegoś czasu doświadczam pewnego problemu, mianowicie gdy jadę rano
> do pracy (temperatury między 16 a dzisiaj nawet 8*) wszystko gra.
> Gdy wracam (temperatury zwykle powyżej 25*) silnik dławi się przy 10krpm.
> Następuje to wyłącznie gdy jadę chwilę na wyższych, ale stałych obrotach
> (powiedzmy zredukuję do wyprzedzania i trzymam powyżej 7) i zbieram się do
> wyprzedzania. Obrotomierz idzie do 10, silnik kaszlnie, już jest 10,5 i
> idzie dalej do odcięcia. Problemu _nie_ stwierdzam w innym zakresie
> obrotów.
> Jak startuję od powiedzmy 3 czy 5 tyś od razu do końca to problemu nie ma.
> Na moje to jakby problem z dopływem paliwa, ale dziwi mnie brak problemu
> przy niższych temperaturach powietrza.
> Jakieś sugestie? Czego szukać? Co sprawdzać?
Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa.
Zdecydowanie.
--
Grzybol
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Najlepszy akumulator 12V
- 2025-03-16 Co powinno spotkać "adwokatów dwóch" uczestniczących w przesłuchaniu świadka do którego nie dopuszczono adwokata świadka?
- 2025-03-16 Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk