  • 1. Data: 2010-11-23 12:26:41
    Temat: Silnik Wankla
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
    tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

    Wangog

  • 2. Data: 2010-11-23 12:28:42
    Temat: Re: Silnik Wankla
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-23 12:26, Wangog pisze:
    > Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
    > tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

    o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie
    opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik
    padł.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-11-23 12:38:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

    > o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie
    > opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik
    > padł.

    Sportowych samochodow z wanklem nie kupuje sie, zeby trzaskac 70tys rocznie
    wozac kartofle na bazar. Zreszta wiekszosc sportowych aut ludzie kupuja jako
    druga zabawke na weekendy.

    Remont Renesisa w RX-8 to jakies 7-8tys zlotych. Nowy silnik ze dwa razy
    tyle, uzywanego nie ma sensu kupowac, bo to kot w worku.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-11-23 12:40:45
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Wangog napisał:

    > Witam
    >
    > Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
    > tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?
    Wg ponizszego powinien wytrzymac max 150 kkm.
    http://www.teneko.pl/index.php?page=silnik-z-wirujac
    ym-tlokiem
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-23 12:42:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Wangog" <W...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
    > tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

    Tu masz orientacyjne ceny czesci, jesli juz dojdzie do ostatecznosci:

    http://www.racingbeateurope.com/brx-8-engine-rebuild
    -kit-low-compression-engines-for-192-230--250-models
    b-1773-p.asp

    http://www.racingbeateurope.com/brx-8-full-engine-re
    build-kit-for-192-230--250-modelsb-1774-p.asp

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-11-23 12:49:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wangog

    > Czy prawda jest ze te silniki nie sa dlugowieczne. Slyszalem ze ok. 70
    > tys. km i wymiana silnika bo remont jest nieoplacalny?

    No zbyt długo nie wytrzyma, zależy to bardzo od sposobu eksploatacji. Co
    do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go
    zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-23 12:50:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-23 12:28, krzysiek82 pisze:
    > o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie
    > opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik
    > padł.

    Jakim to samochodem z silnikiem wankla trzaskasz 70tys rocznie? Samarą?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2010-11-23 12:52:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 23 Lis, 12:49, to <t...@a...xyz> wrote:
> [...]
    > do remontu to pewnie jest opłacalny o ile znajdziesz kogoś, kto Ci go
    > zrobi, co w Polsce nie będzie łatwe o ile w ogóle możliwe.

    Ja bym się w wankla z miłą chęcią pobawił :)
    Tylko ciekawe czy znalazłby się ktoś w PL kto zrobi obróbki
    powierzchni w takim silniku :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Oczywiście nie ja musiałbym kupić zestaw naprawczy jak we
    wcześniejszych postach :)

  • 9. Data: 2010-11-23 19:05:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w
    >Ja bym się w wankla z miłą chęcią pobawił :)
    >Tylko ciekawe czy znalazłby się ktoś w PL kto zrobi obróbki
    >powierzchni w takim silniku :)

    Coraz wiecej firm ma obrabiarki numeryczne .. tylko czy znajdzie
    sie ktos kto bedzie wiedzial jaki ksztalt zaprogramowac :-)

    No chyba ze remont wankla polega na wymianie uszczelniaczy.

    J.

  • 10. Data: 2010-11-23 22:43:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-23 19:05, J.F. pisze:
> [...]
    > ktos kto bedzie wiedzial jaki ksztalt zaprogramowac :-)
    >
    > No chyba ze remont wankla polega na wymianie uszczelniaczy.

    Chyba jakąś obróbkę powierzchni po których ślizgają się uszczelnienia
    też chyba trzeba zrobić, no chyba że nie ;)

    Pozdrawiam !