  • Data: 2010-11-23 12:38:00
    Temat: Re: Silnik Wankla
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message
    news:4ceba5dd$0$22814$65785112@news.neostrada.pl...

    > o kurde to co rok musiałbym silnik wymieniać :) też słyszałem, że nie
    > opłaca się remontować, ale chyba 70tyś to nie jest możliwe żeby silnik
    > padł.

    Sportowych samochodow z wanklem nie kupuje sie, zeby trzaskac 70tys rocznie
    wozac kartofle na bazar. Zreszta wiekszosc sportowych aut ludzie kupuja jako
    druga zabawke na weekendy.

    Remont Renesisa w RX-8 to jakies 7-8tys zlotych. Nowy silnik ze dwa razy
    tyle, uzywanego nie ma sensu kupowac, bo to kot w worku.

    Pozdrawiam
    Kamil