eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik S-21
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2010-11-28 20:01:29
    Temat: Silnik S-21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>



    Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie
    rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na
    kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny, glosny,
    kaprysny gaznik.

    Ktos podzieli sie swoja opinia?

    Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej
    zmoty....

    --
    Maciek


  • 2. Data: 2010-11-28 21:50:03
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 21:30:35 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Warszawa, wiekszosc Zuków, Nysa, Tarpanów chyba tez wiekszosc :-)

    Ja wiem, ale z ww. jezdzilem tylko obciazonym Zukiem, i to dawno. Za malo,
    zeby sobie wyrobic zdanie.

    --
    Maciek


  • 3. Data: 2010-11-28 22:30:21
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 28 Nov 2010 20:01:29 +0100, Maciek
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej
    > zmoty....

    Nie lepiej jakiś OM617?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 4. Data: 2010-11-29 00:50:27
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: "Opel" <s...@p...onet.pl>


    > Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie
    > rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na
    > kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny,
    > glosny,
    > kaprysny gaznik.
    >
    > Ktos podzieli sie swoja opinia?
    >
    > Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej
    > zmoty....


    Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach,
    problemów z gaznikiem nie stwierdzono :)
    Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe.

    Pozdrawiam.


  • 5. Data: 2010-11-29 08:57:17
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:50:27 +0100, Opel napisał(a):

    > Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach,
    > problemów z gaznikiem nie stwierdzono :)
    > Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe.

    W jakim samochodzie go masz/miales?

    --
    Maciek


  • 6. Data: 2010-11-29 10:44:06
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie
    > rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na
    > kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny,
    > glosny,
    > kaprysny gaznik.

    A garbusowy by nie pasowal? Problemy z chlodzeniem odpadaja :-)
    Rozrzad tez na zebach, gaznik prosty, mozna zamontowac 2 gazniki choc to juz
    wtedy sie jakos prosto nie reguluje, glosny troche jest no ale dzwiek :-)))
    Czesci dostepne, mozna "kombinowac" bo pasjonatów caly czas sporo.

    C



  • 7. Data: 2010-11-29 17:22:47
    Temat: Re: Silnik S-21
    Od: "Opel" <s...@p...onet.pl>


    >> Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach,
    >> problemów z gaznikiem nie stwierdzono :)
    >> Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe.
    >
    > W jakim samochodzie go masz/miales?


    Był w Żuku.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: