    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Silnik Derbi Bi3 80
    Date: Mon, 14 Jun 2010 18:12:36 +0200

    Użytkownik "DerbiBi3" <15mikis15@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:a3d1f19b4546bba9ebc742f16216d2f7$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam!
    > Chciałbym się dowiedzieć jakie części pasują NAPEWNO do silnika Derbi Bi3
    > 80. Podobno silnik na podzespołach aprilii. Chodzi mi mianowicie o
    > cylinder i tłok. W razie jakichkolwiek wiadomości od czego może pasować
    > prosze pisać na gg; 4051188. Z góry dziekuję za pomoc :)
    > Pozdrawiam

    Tłok na pewno pasuje od Ursusa C-330, oczywiście po małych przeróbkach.
    Cylinder pewnie od WSK, albo innego junaka, jak potrzesz papierem tłoka to
    na pewno się zmieści. Reszte gratów możesz zaadoptować od trabanta 601.
    Tylko nie bierz części od moskwicza, bo nie pasują... nie prościej iść do
    sklepu i kupić co potrzeba?

    --
    Grzybol