-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Silnik 220V - wentylator wiatrak zefir, nazwa, oznaczenie
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <55e2034e$0$24365$b1db1813$a437145d@news.astraweb.com>
Date: Mon, 31 Aug 2015 00:05:08 +0200
Organization: localhost
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
NNTP-Posting-Host: host-81-190-156-118.olsztyn.mm.pl
X-Trace: 1440972309 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 81.190.156.118:4652
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2245941207
X-Received-Bytes: 2467
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:685193
[ ukryj nagłówki ]jedrek pisze tak:
> Jaki dokładnie miał nazwę silnik 220V stosowany w polskim wiatraku
> Zefir. Bo ten co mam przed oczami oznaczenia ma już nieczytelne
> (pochodzi z roku 1969)
> Znalazłem tylko:
> http://unitraklub.pl/node/10969 gdzie napisano, że to SAZ tylko
> tych SAZ-ów było kilka wersji. Zapewne różniły się prędkościami.
> Jest gdzieś jakiś katalog gdzie można poczytać o tych silnikach?
> Może jakiś stary numer miesięcznika Młody Technik coś pisał na ten
> temat? Zakładam, że bez względu na wersję Zefira (starsza owalna,
> nowsza kanciasta) silnik był zawsze ten sam i np. w nowszym
> "kanciastym" modelu Zefir Z-51b
> http://3.bp.blogspot.com/-qiLTo9ouGoc/U_N38R6TFCI/AA
AAAAAAGQg/qImDC
> RWtKQ8/s1600/zefir%2B011.jpg taki sam silnik stacjonował (?)
> Silnik wygląda jak ten:
> http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/16/07/
36/5616073641
> Tylko, że powyższy ze zdjęcia ma oznaczenie S-12
> Wiec zakładam, że oznaczeń podobnie wyglądających silników może
> być kilkadziesiąt.
W starym owalnym napisy nieczytelne oprócz 220v 12W w nowym Silma S-31
2300rpm 220v 15W.
--
Piter
Let me see your war face.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=