eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie › Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
  • X-Received: by 10.182.4.1 with SMTP id g1mr147744obg.3.1405428448963; Tue, 15 Jul
    2014 05:47:28 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.4.1 with SMTP id g1mr147744obg.3.1405428448963; Tue, 15 Jul
    2014 05:47:28 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h18no893515igc.0!news-out.go
    ogle.com!bp9ni210igb.0!nntp.google.com!h18no1927793igc.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 15 Jul 2014 05:47:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <53bc2cba$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=216.82.251.228;
    posting-account=v3wXswoAAACYEkxLGiJmHY2qsyI5lQYi
    NNTP-Posting-Host: 216.82.251.228
    References: <c...@g...com>
    <6...@g...com>
    <1...@g...com>
    <8...@g...com>
    <6...@g...com>
    <53bc2cba$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
    From: b...@g...com
    Injection-Date: Tue, 15 Jul 2014 12:47:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538630
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 19:39:06 UTC+2 użytkownik nom napisał:
    > U�ytkownik <u...@w...pl> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:62f5dbf9-fe97-4595-9b6d-708255c50813@googlegrou
    ps.com...
    >
    >
    >
    >
    >
    > >Sonda 1 (regulacyjna) ma jakies tam oscylacje, ale jak piszesz cos z nia
    >
    > >nie halo?
    >
    > >Sondďż˝ 2 (diagnostyczna) za katem przestalem sie przejmowac, bo wyczytalem,
    >
    > >ze ma minimalny wplyw na sklad >mieszanki?
    >
    >
    >
    > Sonda 1 powinna oscylowa� wok� 0,5V mniej wi�cej, do�� szybko.
    > W Twoim przypadku wida� wyra�nie za bogat� mieszank� na wy�szych > >
    obrotach,

    Nie.
    Zależey to od próbkowania syganłu. Jeśli sygnał (wykres) byłyby co 0.001 sec to
    owszem podczas przyszpieszania należałoby się spodziewać oscylacji - jednakże nie w
    przypadku jego oprogramowania diagnostycznego.

    Sonda podczas jazdy z obciążeniem (przyspieszanie) powinna cały czas pokazywać
    mieszankę bogatą. Gdyby sonda podczas przyspieszania oscylowała (tak jak twierdzisz)
    to autko by się dławiło, szarpało.

    Tutaj wykres pracy prawidłowy:
    https://www.youtube.com/watch?v=XudPa3WpmQQ

    na filmiku można się dopatrzeć że podczas zwiększania obrotów sonda nie oscyluje
    tylko "trzyma się" na górnych wartościach.

    >na
    >
    > ja�owym jest OK.

    bo na jałowym jest mniejsza liczba cykli spalania niż podczas przyspieszania.

    > Druga sonda jest szerokopasmowa i ma innďż˝ chcarakterystykďż˝ od pierwszej i
    >
    > nie b�dzie oscylowa�, ona tylko sprawdza starzenie si� katalizatora i sondy
    >
    > 1 i odpowiednio koryguje mapďż˝ wtrysku.

    Druga sonda jest sondą diagnostyczną dla katalizatora i nie ma wpływu na mapę
    wtrysku.

    Pozdrawiam,
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: