  • Data: 2016-07-08 18:22:44
    Temat: Re: Silnik 1f a 3f
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-08 o 16:30, J.F. pisze:

    > A maja jakies wady ?
    > Bo jesli spelniaja zadanie ... to nie warto przeplacac :-)

    Są ok. Pierwsze sam spaliłem eksperymentując (ucząc się) z falownikiem.
    Drugie padły łożyska. Ale też się przyczyniłem bo pracowało jakiś czas
    bez chłodzenia.
    Trzecie to już nie moja wina. Działa, ale ma bicie, tak na oko 0,1 mm.
    Wymienił bym w tym drugim łożyska, ale 7005 nieosiągalne polskie (czyli
    tanie), są zagraniczne, ale komplet 1200 zł.

    > Moze po prostu wyprzedaz/konkurencja/stare zapasy
    > https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/categ
    ory&path=87_61_82

    > Niektore obnizki sa ciekawe.
    > Z $458 na 125, to niezle g* musi byc :-)
    >
    > GDZ-80
    > https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/produ
    ct&path=87_61_82&product_id=173

    > tu doplata za 380V tylko $30.
    >
    > GDZ-85
    > https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/produ
    ct&path=87_61_82&product_id=175

    > a tu oba napiecia w tej samej cenie.
    > Albo znow - sami nie wiedza, co sprzedaja, bo srednica 80mm ...

    Kupiłbym, tylko gdzie kupować w Chinach? Alibaba?

    Robert