-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silniczek 1,2 TCe 4x2 125 KM?
Date: Mon, 23 Mar 2015 12:17:07 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <1...@4...net>
References: <meonu7$bc1$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91-123-176-250.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1427109408 16519 91.123.176.250 (23 Mar 2015 11:16:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2015 11:16:48 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558180
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 23 Mar 2015 10:55:19 +0100, Jacek napisał(a):
> Powoli dojrzewam do Dacii Duster z silniczkiem benzynowym 1,2 TCe 4x2.
> Na papierze wygląda to nieźle: moment 205 Nm przy zaledwie 1500 obr/min
> i 125 KM mocy max. Jednak jakoś te 125 koni z 1,2 litra pojemności mnie
> zastanawia. Jak to w praktyce jeździ?
> Ma ktoś z Kolegów jakieś doświadczenia z takim wynalazkiem?
Magia turbiny. Dopoki dmucha, bedzie jezdzic dobrze.
Duster jest lekki, wiec taki kosiarkowy silniczek starczy.
Pewnie bedzie palic wiecej, niz by przystalo na 1,2.
Problemem wg mnie moze sie okazaac trwalosc silnika i turbiny.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.15 12:59 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 23.03.15 13:42 Cavallino
- 23.03.15 14:24 Jacek
- 23.03.15 16:29 Cavallino
- 23.03.15 16:43 Czesław Wiśniak
- 23.03.15 17:47 AL
- 23.03.15 18:06 Endriu
- 23.03.15 18:19 Cavallino
- 23.03.15 19:06 AL
- 23.03.15 20:52 Pawel O'Pajak
- 23.03.15 21:45 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 23.03.15 22:13 Koziołek
- 23.03.15 22:23 Cavallino
- 23.03.15 22:24 Cavallino
- 23.03.15 22:26 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=