eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu.Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Date: Sun, 14 Feb 2010 22:31:43 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hl3h0m$e6m$1@news.onet.pl> <hl6our$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <hl7fib$59q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl8akd$jpg$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9d9q$1gl$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9gbn$37f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl9gje$4dk$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9h3t$le4$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9i5q$nvt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9kb5$su6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9oc1$7qh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9pjj$bqc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9t5o$au7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266186703 2073 194.63.133.138 (14 Feb 2010 22:31:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 22:31:43 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255414
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Feb 2010 23:12:28 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
    > supercharger. I nie M3 a M3 CSL
    >
    > http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
    rcharged-laps.html

    APRacing, 1427kg z kompresorem, klatką, kierowcą i paliwem,
    530RWHP. Czyli bez kierowcy i paliwa 1340? To auto było grubo
    przerobione. CSL gotowy do drogi waży 1385kg, po kuracji
    odchudzającej, która odjęła mu 110kg od standardowego M3. W to
    wchodziło usunięcie wygłuszeń, elektryki, klimy, nawigacji i
    panele z tworzyw (CFRP/GRP).

    > U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.

    Nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo daleko od oryginału. CSL,
    który sam w sobie jest już niezłym hardkorem i chudziaczkiem w
    porównaniu ze zwykłym M3, a tu jeszcze wyjęli z niego jakieś
    ~80kg (kompresor i klatka też ważą).

    > To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
    > m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
    > to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
    > na wakacje pojechać :-)

    I kończą kółko Ringu wtedy, kiedy koleżka z Radicala ma pół
    kanapki w żołądku? ;)

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: