eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu.Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Date: Sun, 14 Feb 2010 23:12:28 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <hl9t5o$au7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hl3h0m$e6m$1@news.onet.pl> <hl6our$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <hl7fib$59q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl8akd$jpg$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9d9q$1gl$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9gbn$37f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl9gje$4dk$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9h3t$le4$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9i5q$nvt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9kb5$su6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9oc1$7qh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9pjj$bqc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266186232 11207 83.16.130.26 (14 Feb 2010
    22:23:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 22:23:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255408
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
    >> tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
    >> (zawieszenie).
    >
    > Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
    > kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.

    Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
    supercharger. I nie M3 a M3 CSL

    http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
    rcharged-laps.html

    >> Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
    >> się osiągnąc w FWD.
    >
    > Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...
    >
    >> R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...
    >
    > Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
    > wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...

    U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.

    > zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
    > szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
    > uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.

    To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
    m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
    to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
    na wakacje pojechać :-)

    Jedyny problem, to że są drogie ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: