eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSikacz sika...Re: Sikacz sika...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 25 May 2012 23:58:57 +0200
    From: PMG <p...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz sika...
    References: <jpl1eg$m3p$1@node1.news.atman.pl> <jpl22r$532$1@news2.ipartners.pl>
    <jpl2g4$mvp$2@node1.news.atman.pl>
    <4fbe0e4c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpl36g$o09$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jpl46a$ook$1@node1.news.atman.pl> <jpl51v$6k3$1@news2.ipartners.pl>
    <33a730a5f81c57718477234c150117bc$1@grupy.scigacz.pl>
    <jpltht$hol$1@node2.news.atman.pl>
    <095acb40dc3574b11708189038468993$1@grupy.scigacz.pl>
    <jpm4pu$os4$1@node2.news.atman.pl> <jpna0d$g0m$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <jpna0d$g0m$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4fc000a0$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.249.250
    X-Trace: 1337983136 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 83.28.249.250:1713
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:654331
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-25 08:48, Marcin N pisze:

    > W kwestii tego torowego asfaltu.
    > Czy on różni się od drogowego?

    W Boże Ciało jest Open Day w Budapeszcie - przeleć się i sam się
    przekonasz. ;-)

    Generalnie nawierzchnia torowa ma lepszą przyczepność (większy
    współczynnik tarcia) niż nasze drogi. Nie sądzę jednak aby dla
    nawierzchni torowej był ustalony jakiś znormalizowany współczynnik
    tarcia. Jeśli chodzi o przyczepność to każdy tor jest inny .

    Parę lat temu wymyśliliśmy sobie, że oblecimy wszystkie tory w Europie
    :-) i jeszcze trochę nam zostało. Z moich amatorskich doświadczeń dwie
    skrajności: Hungaroring to lodowisko w porównaniu do Hockenheim, który
    trzyma jak kotwica. Ten drugi jest za to, przynajmniej dla mnie,
    trudniej wyczuwalny. Ale pewnie wyścigi na Węgrzech są bardziej
    widowiskowe. :-)

    Z moich obserwacji to nawierzchnia torowa powinna być równa, na całej
    długości toru przyczepność powinna jednakowa a przy zmiennych warunkach
    atmosferycznych (np. kiedy zaczyna padać) nie powinna się gwałtownie
    zmieniać tak żebyś zdążył przyzwyczaić się do nowych warunków.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: