    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz sika...
    Date: Thu, 24 May 2012 16:43:12 +0000 (UTC)

    > Gratuluję dobrego samopoczucia. Mam nadzieję że ma ono oparcie w
    > wynikach finansowych. I czy chcesz, czy nie, to JEST konkurencja dla CSS
    > - bo na ograniczonym wielkościowo i nadal biednym rynku jak ktoś chce
    > polatać treningowo (albo i bardziej wyścigowo) po torze wybierze z
    > reguły imprezę może nie superprofesjonalnie przygotowaną, ale znacząco
    > tańszą. Ja przerobiłem to właśnie w swojej branży i likwiduję
    warsztat.
    > I wierz mi, sytuacja wcale się nie będzie w najbliższym czasie poprawiać.

    Wybacz Magic, ale ja dalej nie widzę związku. Nie znam branży aluminiowej,
    ale całkiem nieźle znam motocyklową. Próbujesz mnie przekonać, że Ferrari
    i Fiat to konkurencja. Bo przecież i jedno i drugie to samochód, oba
    włoskie i do tego oba na F. Na CSS nie ma _żadnych_ wyścigów, żadnego
    ścigania się. Jedyne co łączy Białą i CSS to fakt, że i i tu i tu jeździ
    się na motocyklach. A mój artykuł odnosi się wyłącznie do jednego -
    lotniska to słabe miejsca do organizowania wyścigów (szczególnie w formie
    w jakiej ma to miejcie obecnie - szkolenia? proszę bardzo). Niestety w
    erupcji nienawiści wielu ludziom ten przekaz umknął. Między obiema
    imprezami istnieje przepaść cenowa i merytoryczna, wystarczy odrobina
    rozeznania w temacie, aby zdać sobie z tego sprawę. Jeśli już coś jest
    konkurencyjne dla Białej to imprezy AW typu Speed Day, albo treningi
    organizowane przez Grandys Duo.

    Naprawdę skłoniłbyś się ku tak absurdalnej tezie, że nasz głos w sprawie
    ucywilizowania imprez na lotniskach to próba nagonienia ludzi na
    "konkurencyjne" imprezy? Gdybyśmy chcieli do tych ludzi dotrzeć, po prostu
    pojechalibyśmy do Białej z ulotkami. Szczególnie że ja osobiście znam się
    z organizatorem i ten raczej nie robiłby problemów. Temat podjęliśmy z
    innych przyczyn, a narasta on już drugi rok, rozmawialiśmy z organizatorem
    przed jej publikacją, generalnie nikt tutaj nie zna kulisów i historii
    powstania materiału, ale oczywiście każdy zna ukryty kontekst i każdy wie
    najlepiej.

    Zostaję przy stanowisku, że konfabulacje takie jak tutaj przytacza Artur
    to po prostu manifestacja ślepej nienawiści, która przysłania racjonalne
    myślenie.