  • Data: 2012-05-24 12:57:14
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/24/2012 12:53 PM, Piotr Klimek wrote:

    > Tez byłem raz w nowodworze i uważam, że nie było tam bezpiecznie. Było
    > miejsce w którym można było wyjechać na czołówke. Poza tym nitka toru była
    > wyznaczona przez opony.
    >
    > Absolutnie nie mam zamiaru nikomu zabraniać jeżdzenia po takich torach.
    > Super, że one istnieja i że komuś się chce organizować takie trackdaye.
    > Ale nie można się oszukiwać, że jest tam równie bezpiecznie jak na
    > prawdziwym torze wyścigowym.

    Nikt tego nigdzie nie powiedział ale w kraju gdzie buduje się stadiony
    za gruuuube pieniądze a jest jeden tor i parę kartingowych to jest to
    niezła alternatywa do bezpiecznej jazdy, bezpiecznej porównując to z
    ulicą gdzie możesz nadziać się na krawężnik, latarnię, barierkę a
    karetka nie pojawi się w 2 minuty.

    --
    Artur
    ZZR 1200