  • 1. Data: 2011-06-23 02:25:46
    Temat: Sierra Wireless MC8775
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ten modem komórkowy jest kompatybilny z którymś
    polskim operatorem internetu komórkowego 3G:
    http://3g-modem.wetpaint.com/page/Sierra+Wireless+MC
    8775+%26+MC8775v

    chipset: Qualcomm MSM6280
    interface: MiniPCIe
    GSM frequency bands: 850, 900, 1800, 1900
    UMTS frequency bands: 850, 1900, 2100
    HSDPA: 7,2 MBit/s (after firmware update, before: 3,6 MBit/s)
    HSUPA: -
    EDGE: 216 KBit/s
    GPRS: 57,6 KBit//s

    Widzę, że ma pasmo 2100, więc powinien pójść, nie?
    Modem jest zaszyty w amerykańskim routerze komórkowym
    firmy Digi, model ConnectPort WAN VPN AT&T.
    Mam nadzieję, że nie jest zasimlockowany :-)

  • 2. Data: 2011-06-23 07:35:19
    Temat: Re: Sierra Wireless MC8775
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > Modem jest zaszyty w amerykańskim routerze komórkowym
    > firmy Digi, model ConnectPort WAN VPN AT&T.
    > Mam nadzieję, że nie jest zasimlockowany :-)

    Powinien. Co prawda nie ma pasma UMTS 900 (Play, CP).
    Ale widzisz, że jest to modem WEWNĘTRZNY?

  • 3. Data: 2011-06-23 07:43:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 07:35:19 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

    > Powinien. Co prawda nie ma pasma UMTS 900 (Play, CP).
    > Ale widzisz, że jest to modem WEWNĘTRZNY?

    Kto z kim przestaje, takim się staje :-PPPPPPP
    Te modemy były wkładane w MiFi, co zresztą troll ci napisał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2011-06-23 09:19:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-23 09:43, Waldek Godel pisze:

    > Kto z kim przestaje, takim się staje :-PPPPPPP
    > Te modemy były wkładane w MiFi, co zresztą troll ci napisał

    A cholera wie, gdzie on będzie chciał go sobie wsadzić? :-P

  • 5. Data: 2011-06-23 09:26:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 11:19:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > A cholera wie, gdzie on będzie chciał go sobie wsadzić? :-P

    ja tam widzę, że teoretycznie już wsadzony, ale z trollami wyłażącymi z KF
    to różnie bywa - wolę nie wnikać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 6. Data: 2011-06-23 09:29:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-23 11:26, Waldek Godel pisze:

    > ja tam widzę, że teoretycznie już wsadzony, ale z trollami wyłażącymi z KF
    > to różnie bywa - wolę nie wnikać.

    Disklajmer, Misiu. Disklajmer najważniejszy :-P

  • 7. Data: 2011-06-23 11:49:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@b...org> wrote in message
    ....@n...onet.pl...
    8775+%26+MC8775v

    > Powinien. Co prawda nie ma pasma UMTS 900 (Play, CP).
    > Ale widzisz, że jest to modem WEWNĘTRZNY?

    Dzięki... Zabiorę go więc na wycieczkę do sprawdzenia :-)

  • 8. Data: 2011-06-23 18:10:30
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Mam taki w laptopie, działa bez problemu!

  • 9. Data: 2011-06-23 19:32:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gzk" <g...@g...pl> wrote in message
    > Mam taki w laptopie, działa bez problemu!

    Dzięki, o to mi chodziło - o słowo praktyka :-)