-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Sienna czy Odyssey - co wygodniejsze?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1fqy7xymc07n6.60ldgogzzk6k$.dlg@40tude.net>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Thu, 1 Feb 2018 09:34:45 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1fqy7xymc07n6.60ldgogzzk6k$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5a72d127$0$573$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.104.55
X-Trace: 1517474087 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 573 178.42.104.55:60182
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1261176249
X-Received-Bytes: 2287
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623898
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-31 o 21:38, Maciek pisze:
>
> Czołem,
>
> Pytanie do tych, co porównywali własnym organizmem wygodę Sienny i Odyssey
> z roczników około 2010 r. Komfort zbliżony, czy jest wyraźny faworyt?
>
>
Obydwoma to nie jeździłem. Trochę pojeździłem Odyssey bodaj III w wersji
amerykańskiej (szef sprowadził). Bardzo wygodne auto. Miało silnik 3,5
l, kopa miał niezłego. Ale beznadziejne hamulce (nie jestem pewny, ale
sądząc po skuteczności to chyba bębnowe). Palił jak smok. Kolejna jego
wada - wystarczyło, że ktoś się "przytulił" na parkingu do drzwi
odsuwanych elektrycznie i nie bardzo chciały działać. Inne kretyńskie
rozwiązanie rodem z Hameryki - radio miało UKF pracujący tylko na
zakresach nieparzystych w dziesiątkach MHZ. Zatem łapało 93,9, potem
94,1, a 94,0 nie było. A nasze stacje to chyba wszystkie mają parzyste
końcówki, więc normalnie radio nie grało, tylko z szumami. Ale jak
wspomniałem - auto było sprowadzone z USA.
Jeśli chodzi o wygodę - naprawdę fajne i przestronne auto. Można w
środku piknik zorganizować. Ale przez to że przestronne, to trudne do
parkowania w miastach. Czujnik cofania alarmował, jak jeszcze ok. metr
miejsca z tyłu był (chyba obliczony na nieco obszerniejszych Amerykanów).
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.18 10:38 Maciek
- 01.02.18 10:53 T.
- 03.02.18 20:24 Grzegorz Tomczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB