  • Data: 2014-03-29 10:52:15
    Temat: Re: Siema.Tłumik przelotowy do 2-suwa ???
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DanY336" <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:11dad27ca5eabebec7f4360000bb74d0$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Siema posiadam Yamahe DT 80 LV II i myślę zmienić tłumik na przelotowy i
    > nie wiem czy to nie pogorszy osiągów.Więc jak radzicie??? :D

    Tu masz unaocznione o co chodzi.
    http://www.vespamaintenance.com/engine/primer/twostr
    okeact.gif

    Te strzalki ktroe sie cofaja, to to co sie odbija w tej bance dzieku czemu
    nie wylatuje wacha z cylidra.
    Jak wsadzisz przelotowy to nie bedzie odbicia, wieksza czesc wachy wyleci ze
    spalinami i nie bedzie powera.
    Bo z czego.

    Tmek