  • Data: 2019-05-30 17:02:51
    Temat: Re: Sie tirom nie klanial
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, May 30, 2019 at 4:44:30 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bylby bezpieczny pod warunkiem ze nic by nie mial i jakis dlugi okres czasu az by
    sie roszczenie przedawnilo nie mialby nic wiecej niz by wynikalo z kwoty wolnej od
    zajecia, jaka moglby zarobic.

    No wlasnie wg mnie prawnicy nie sa glupi i zanim zdecyduja sie na sprawe w sadzie to
    sprawdza pi razy oko stan majatkowy kandydata do pozwu. Co im z wygranej jak komornik
    ma male szanse na egzekucje. Tylko koszt prawnikow, oplat sadowych (zwlaszcza, ze
    razcej o duze pieniadze chodzi, czyli wskazane jakies nieruchomosci...)
    Widzac ilosc szkod w oddzialach ubezpieczalni stawiam, ze dzial windykacji posortuje
    sprawy tak, zeby najwiecej zarobic, czyli nod najdrozszych, z duza szansa na
    wyciagniecie kasy po wygranej. Pozywanie kogos, zeby go "ekstra ukarac" nie ma sensu.
    Nie ma kasy, szkoda zachodu. Taki dzial bedzie rozliczany z realnych efektow, a nie
    wygraneych na papierze...