  • 31. Data: 2009-05-11 10:43:46
    Temat: Re: Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 12:39:29 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Im jeszcze za to placa :) Czego chciec wiecej? :)

    paszportu dyplomatycznego, zeby za pukniecie jakiejs miejscowej
    nastolatkie nie spedzic 10 lat w pierdlu ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-05-11 11:05:10
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 12:43:46 +0200
    n...@s...com wrote:

    > paszportu dyplomatycznego, zeby za pukniecie jakiejs miejscowej
    > nastolatkie nie spedzic 10 lat w pierdlu ;)

    Apetyt rośnie w miare jedzenia. Ciekawe co było następne na
    liście życzeń gdyby te paszporty dostali ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 33. Data: 2009-05-12 18:57:26
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    huck napisał(a):
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    Gdybym mial blizej, to pewnikiem bym sie stawil. No i gdybym nie
    odsypial nocki :)

    > poco? siemzapytuje mielby sie chlopaki menczyc nadmiernie ?
    > pewnikiem maja ful suport finansowo-sprzetowy
    > sorki ale jakos mnie to nie imponuje
    > nie zeby to tamto sambym chetnie potravelował
    > ale większe osiagniecia reprezentuje naczelny filozof odbywajac niejaka
    > cezeta podroz do maroka
    > czy tez niejaki wiliam pyrkajac na gibraltar chinskim rometem i zamykajac
    > całośc budzetu w 1400 złotych

    Zostawilem calosc, bo do niej sie odnosze.
    Mowisz, ze nie imponuje? Mnie tez. Wszak na tym polega zawod, jaki sobie
    wybrali, czyli robia to niejako z obowiazku, A ze beda miec przy tym
    niezly ubaw i kupe przyjemnosci? No to pozazdroscic chyba moge? :)
    Generalnie zycze im powodzenia bo tez zauwazylem na filmiku objawy malej
    praktyki (a przynajmniej na tych/takich motocyklach) no i w relacjach
    daje sie odczuc tak typowe dla newbies zachlysniecie odmiennoscia
    postrzegania swiata z wysokosci siodla motocykla.
    Zyczenia moje sa szczere i zyczliwe. I tak tez - z zyczliwym
    zainteresowaniem - bede sledzil ich poczynania. (Choc na razie jest to
    mocno utrudnione ze wzgledu na pore nadawania relacji, a na stronce poki
    co ubozuchno.)

  • 34. Data: 2009-05-12 18:59:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi"
    >
    > Nistety mnie ten link nie dziala

    Jak to? Na forumie Trojki sie odzywasz, a inne linki tej samej strony
    www ci nie pracuja? :)

    > ale znajac Trojke bedzie to jeszcze wieksza sciema niz LWR...

    O. To ja poprosze jakies szczegoly przy okazji nastepnego spotkania.
    Moze na BoberLauf? ;)

  • 35. Data: 2009-05-13 07:39:49
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    "zbigi"

    ***O. To ja poprosze jakies szczegoly przy okazji nastepnego spotkania.

    Wczoraj byly...od samych zainteresowanych, zauwazyli ze fotoradary nie lapia
    motocykli (SIC) - ktorys byl tym wyraznie podniecony, malo brakowalo coby
    stwierdzil ze se moto kupi :) :), no i ze na moto czuc zapachy pola i
    spaliny...
    IHMO jada motocykiele jak harlyeje do Sturgis na pace busa, a chlopaki w
    camperze. Jak bedzie rowno i cieplo to pojada na koniach kawalek, moze nawet
    gdzies piasku zlapia i sie wyjebie ktorys z nich coby zwiekszyc dramatyzm.
    Reszta to jak w slawnym LWR czy Camel Trophy.

    *** Moze na BoberLauf? ;)

    Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

  • 36. Data: 2009-05-13 13:23:34
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
> [...]
    > motocykli (SIC) - ktorys byl tym wyraznie podniecony, malo brakowalo coby
    > stwierdzil ze se moto kupi :) :), no i ze na moto czuc zapachy pola i

    No toc pisalem, ze widac u chlopakow objawy newbie :)

> [...]
    > gdzies piasku zlapia i sie wyjebie ktorys z nich coby zwiekszyc dramatyzm.
    > Reszta to jak w slawnym LWR czy Camel Trophy.

    Ale to tylko twoje IMHO :) Ja tam ufny z natury jestem i jakos tak
    ludziom wierze przewaznie :)

    > *** Moze na BoberLauf? ;)
    >
    > Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

    Hmm... Sylwia duza nie jest, moja baba tyz - gdybyz Sikorka byla
    wielkosci Wiadra, to bym zaproponowal miejsce u siebie ;)
    Zaproponuj jej jakis tranzyt pociagiem - okolice IMO naprawde warte sa
    wyrwania sie ze stolycy. :)

  • 37. Data: 2009-05-14 06:31:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "zbigi"
    Ale to tylko twoje IMHO :) Ja tam ufny z natury jestem i jakos tak ludziom
    wierze przewaznie :)

    Wy ludzie lasu tak macie, my miastowe toczac codzienna walke w wyscigu
    szczurow nie ufamy nikomu...
    BTW sluchales dzis rano???.
    Bajki, bajki i byletrystyka dla mas

    ***Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

    ***Zaproponuj jej jakis tranzyt pociagiem - okolice IMO naprawde warte sa
    wyrwania sie ze stolycy. :)

    Tranzyt PKP to bedzie do Zuranskiego, wystarczy i jazdy i wakacji :)Na
    bobera za daleko i za krotko. Nie jest zainteresowana.

    T.

  • 38. Data: 2009-05-16 06:50:35
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > ***Użytkownik "zbigi"
    >
    > Wy ludzie lasu tak macie, my miastowe toczac codzienna walke w wyscigu
    > szczurow nie ufamy nikomu...

    :)

    > BTW sluchales dzis rano???.
    > Bajki, bajki i byletrystyka dla mas

    No niestety - kozy rejestrowalem, wiec bylem offline radiowo.

    No ale ciebie juz widze na liscie
    http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_e
    dycja:Lista_uczestnik%F3w
    wiec dobre i tyle :)

  • 39. Data: 2009-05-18 15:37:58
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"zbigi"

    No ale ciebie juz widze na liscie
    > wiec dobre i tyle :)

    No ba...ale Wojtek wycofal sie juz z organizacji Martonu Belchatowskiego
    wiec nie bedziemy biegac wkolo komina...