  • 21. Data: 2009-05-08 12:05:36
    Temat: Re: Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "mites" <m...@o...pl> wrote in message
    news:38a8f123-2e16-4d54-8c99-8305eb526f48@s21g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 8 Maj, 13:29, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > udowadniac to staranniej dobieraj argumenty, bo ja akurat stary jestem z
    > metryki a nie stazu na grupie ;)
    > Zreszta: masz swieta racje, zachowalem sie nieprzyzwoicie, wyplakales sie.
    > Mojawinamojawina. Kwiaty wyslac, czy jakies inne zadoscuczynienie, czy tez
    > sprawa jest bardziej rozwojowa i trza Policje/CBA wzywac? Pytamboniewiem.
    >

    > a czy ja kwestionuję zasadność krytyki? przecież nie chodzi o to, że
    > użył skrótów, które nie wszyscy znają, tylko o to, jak jest Twoja
    > reakcja na to. a pisałem tak tylko dlatego ze względu na zdanie w Twim
    > podpisie... chyba wiadomo, o które chodzi ;)

    Z pewnoscia chodzi Ci o Netykiete ;^) Acha: widac mnie reise fiber gniecie.
    Sorry.

    > PS. w ramach przeprosin może być browar ;)

    No i kolejnego adwersarza udalo mi sie skorumpowac ;) Jesli bywasz na
    preclowych imprezach to sie przypomnij ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2009-05-08 12:18:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Z pewnoscia chodzi Ci o Netykiete ;^) Acha: widac mnie reise fiber
    > gniecie.

    No, i tak na zapas widzę normę wyrabiasz ;)

    Szerokiej i dawajcie znaka czy wszystko ok.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2009-05-08 13:00:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Skroty sa zle.

    Kwintesencja enduro sa skroty. Byleby nie po drodze.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 24. Data: 2009-05-08 14:01:49
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Można by ich fajnie pożegnać, jakbyśmy wiedzieli o której startują.
    > Oczywiście skandując "pokaż dupe" i "wywal rycha" ;)
    >
    > Ciekaw jestem czy potrenowali trochę na jakimś poligonie, torze etc. Mam
    > nadzieję że tak.
    poco? siemzapytuje mielby sie chlopaki menczyc nadmiernie ?
    pewnikiem maja ful suport finansowo-sprzetowy
    sorki ale jakos mnie to nie imponuje
    nie zeby to tamto sambym chetnie potravelował
    ale większe osiagniecia reprezentuje naczelny filozof odbywajac niejaka
    cezeta podroz do maroka
    czy tez niejaki wiliam pyrkajac na gibraltar chinskim rometem i zamykajac
    całośc budzetu w 1400 złotych
    pzdr
    huck

  • 25. Data: 2009-05-08 14:49:56
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    huck pisze:

> [...]
    > cezeta podroz do maroka
    > czy tez niejaki wiliam pyrkajac na gibraltar chinskim rometem i zamykajac

    swiete slowa, patrzac jak oni zawracali, nie wierze, ze nie maja pelnego
    wsparcia logistycznego i osiagniecia ludzi o ktorych wspominasz są o
    wiele większe. Tym nie mniej, dobrze, że cos takiego sie stalo. Bo w
    ramach swojej promocji "Trójka" również promoje motocyklistów.
    Pokazujac, że to nie tylko Ci co halasuja po nocach.
    Ty nie mniej zazdroszczę tym 2 gościom :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 26. Data: 2009-05-09 09:06:10
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "zbigi"

    Nistety mnie ten link nie dziala ale znajac Trojke bedzie to jeszcze wieksza
    sciema niz LWR...Niestety osobisce przekonalem sie iz niektore audycje
    tematyczne ktore mialy odbywac sie plenerach sa realizowne bez wychodzenia
    ze studia a sluchacze sa wprowadzani w blad.

  • 27. Data: 2009-05-11 06:42:56
    Od: n...@s...com

    On Fri, 08 May 2009 13:36:22 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ta - zawracanie na trzy razy z podparciem i odpychaniem nogą ;)
    >Jak wrócą to będzie znaczyć że można jednak...

    To oni nie jada dookola swiata ? Bo jak tak to zawracanie im nie
    potrzebne, przeciez dojada z drugiej strony.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 28. Data: 2009-05-11 09:28:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    huck pisze:
> [...]
    > cezeta podroz do maroka
    > czy tez niejaki wiliam pyrkajac na gibraltar chinskim rometem i zamykajac

    Jasne, ale to chyba nie jest wina sz.p. redaktorów że stać ich na
    zaplecze ? Wymienieni przez Ciebie koledzy osiagnięcia swoje
    zawdzięczają raczej mieszance ograniczeń finansowych z chcicą, niż
    samoograniczaniu w wykorzystaniu możliwości.
    No i jednak czym innym jest 30kkm po całym świecie, a czym innym trochę
    dalsza wycieczka po własnym niejako podwórku, gdzie w razie ryfy możesz
    wrócić do domu za kilkaset złotych.

  • 29. Data: 2009-05-11 10:33:56
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 11:28:44 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >No i jednak czym innym jest 30kkm po całym świecie, a czym innym trochę
    >dalsza wycieczka po własnym niejako podwórku, gdzie w razie ryfy możesz
    >wrócić do domu za kilkaset złotych.

    Roznica w kwocie 'zelaznej rezerwy' i ilosci czasu.

    pozdr
    newrom
    Ps. Nawet jesli jada ze stadem ciezarowek i maja 100 stronicowa liste
    ograniczen od sponsora to i tak im zazdroszcze.

  • 30. Data: 2009-05-11 10:39:29
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Ps. Nawet jesli jada ze stadem ciezarowek i maja 100 stronicowa liste
    > ograniczen od sponsora to i tak im zazdroszcze.

    Im jeszcze za to placa :) Czego chciec wiecej? :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki