  • 1. Data: 2012-05-29 21:57:18
    Temat: Shell Savefuel
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jakie są wasze obserwacje ze stosowania powyższego paliwa?

    Zawsze tankowałem na BP i dopiero ostatnio w trase pierwszy raz od bardzo
    bardzo dawna zatankowałem na shellu. No i zapomniałem o tym.

    Przypomniałem sobie dziś, kiedy chcąc wjechać na BP wpadłem na to, skąd
    sporo większy przebieg na ostatnim baku.

    Dla porównania:
    Poprzednie tankowanie BP srednio - 6,6l/100km, przejezdzany dystans na baku
    - około 700km
    Ostatni bak przed shellem - tankowanie na orlenie - 90% trasa - 5,8l/100km
    Shell - 30% na trasie, 70% miasto - przejechane 750km i jeszcxze rezerwa
    się nie włączyła - so przewidywane spalanie: 5,5l/100km.

    Samochód to 19 letni citroen z silnikiem 1,4, oczywiście beznyna.
    Styl jazdy - ecodriving czyli możliwie najszybciej przy jak najmniejszym
    zuyciu paliwa. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 2. Data: 2012-05-30 08:56:17
    Temat: Re: Shell Savefuel
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 29 maj (wtorek), gdy o godzinie 21:57 *Budzik*
    naskrobał(a):

    > Przypomniałem sobie dziś, kiedy chcąc wjechać na BP wpadłem na to, skąd
    > sporo większy przebieg na ostatnim baku.

    i jeszcze dodać do tego Modyfikatora Plus i mamy jeszcze większe
    oszczędności paliwa.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-05-30 08:53:40

  • 3. Data: 2012-05-30 09:16:24
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Heraklit nabazgrał(a):

    > Był sobie taki dzień: 29 maj (wtorek), gdy o godzinie 21:57 *Budzik*
    > naskrobał(a):
    > i jeszcze dodać do tego Modyfikatora Plus i mamy jeszcze większe
    > oszczędności paliwa.

    + magnetyzer i masz już o 50% niższe spalanie ...

  • 4. Data: 2012-05-30 09:53:06
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > + magnetyzer i masz już o 50% niższe spalanie ...

    no takie auto bedzie lakomym kaskiem takze do tego Zeder montujemy.

  • 5. Data: 2012-05-30 10:10:03
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Heraklit nabazgrał(a):

    > + magnetyzer i masz już o 50% niższe spalanie ...

    i jeszcze ten durszlak do zbiornika

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2012-05-30 10:22:55
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    tck, Wed, 30 May 2012 10:10:03 +0200, pl.misc.samochody:

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > i jeszcze ten durszlak do zbiornika

    I napęd wodny! A wtedy to już matko bosko elektryczno, auto będzie
    produkowało paliwo.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 7. Data: 2012-05-30 10:33:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    tck nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > i jeszcze ten durszlak do zbiornika

    I ten Bluecośtam pod zapalniczkę ... i zaraz będzie auto samo produkowało
    paliwo :)

  • 8. Data: 2012-05-30 10:40:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-30 10:33, Chris pisze:
    > tck nabazgrał(a):

    > I ten Bluecośtam pod zapalniczkę ... i zaraz będzie auto samo
    > produkowało paliwo :)

    Kij z paliwem. Byleby z baku Johnnie Walkera odciągać. I to Blue Label! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2012-05-30 11:00:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Kij z paliwem. Byleby z baku Johnnie Walkera odciągać. I to Blue Label! ;)

    Najlepiej, Johnnie Walker Blue Label King George V Edition :)

  • 10. Data: 2012-05-30 11:59:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > + magnetyzer i masz już o 50% niższe spalanie ...

    to zamontuję 2. ...... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.