  • 21. Data: 2011-11-17 22:54:19
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-17 21:20, a...@g...pl pisze:

    > Jesteście siebie warci.
    > Sebastian
    > http://speedyelise.fora.pl

    Czego to się nie zrobi by zareklamować jakieś śmieciarskie forum
    wieśniaczego auta.

    Przyciąłbyś tumanie przynajmniej odrobinę tekstu i zastanowił
    się nad kodowaniem.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 22. Data: 2011-11-17 22:54:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-17 22:24, huri_khan pisze:

    > Tzreba było mieć jaja i wpakować się w zad. Tak tylko zniżyłeś się do jego
    > poziomu.

    Z tą drobną różnicą, że ja nie hamowałem. Sprawdzałem działanie
    świateł stop :)

  • 23. Data: 2011-11-18 00:27:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > A to to wiem ... przedwczoraj zjechałem klaksonem i długimi wesołka ,
    > który wbił mi z podporządkowanej i zmusił do dość gwałtwonego hamowania
    > ... zaczął się rozpędzać i rozpędziliśmy się do ca 110 km/h ... i akurat
    > kiedy nadjeżdżało coś z przeciwka debil stanął chyba 2 nogami na hamulcu
    > ... przed nim zupełnie nic nie było ... zwiedziłem kawałek pobocza

    Po co się ścigasz, jak potem nie ogarniasz hamowania? Bezmyślność.

  • 24. Data: 2011-11-18 07:02:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Kolejna baba mnie rzuciła w pizdu, płacą mi mało, zapierdalam jak głupi,
    > ogrzewanie mi nie działa ;), przebiłem oponę ... a z dnia na dzień coraz
    > mniej mi się zdarza "rewanżować" na drodze ... to nie to.

    Bo ty rzucasz kurwami na pmsie :-P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 25. Data: 2011-11-18 09:17:28
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Ehhh ... miast się nachlać w domu i frustracje wywalić na pmsie ,
    > wywalają na drodze ;)

    Po przejechaniu po GB prawie 5kkm, gdzie nikt na mnie nie trabil i w
    ogole sie swietnie jezdzilo, powtarzam sobie na trasie takie haslo,
    zreszta dosyc czesto spotykane tam przy drogach: frustracja zabija, daj
    sie wyprzedzic.

  • 26. Data: 2011-11-18 12:06:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/11/2011 18:38, Deflegmator wrote:

    > Bo dla kogoś jazda samochodem to pasja? Akurat ten koleś, w
    > przeciwieństwie do miejscowego mistrza kierownicy i kadru, ma całkiem
    > ciekawe filmiki i rozsądne spostrzeżenia. Ja tam sobie lubię czasem
    > coś takiego dla rozrywki obejrzeć...

    Pasję to można na torze jadąc bokami uprawiać... Jeśli dla kogoś pasją
    jest wyjazd po kartofle do sklepu, to... eh.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-11-18 17:21:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > kiedy nadjeżdżało coś z przeciwka debil stanął chyba 2 nogami na hamulcu
    > ... przed nim zupełnie nic nie było ... zwiedziłem kawałek pobocza, potem
    > go zarzynając prawie silnik wyprzedziłem i musnąłem pedał hamulca tak
    > tylko by się stopy zapaliły w ogóle nie zwalniając. Myślał, że się
    > "odwdzięczę" i jak tylko zobaczył światła stop dał maksymalnie po
    > hamulcach ... co się pośmiałem, to moje :)
    >
    > A w sumie na każdej trasie coś mi się ostatnio zdaje spotykałem pojebów
    > ... kryzys, że naród coraz bardziej sfrustrowany, czy jak ?

    Sam jesteś pojeb skoro takie rewanże uważasz za normalne.

  • 28. Data: 2011-11-18 17:24:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:ja54aq$psb$1@news.onet.pl...

> [...]
    > sie swietnie jezdzilo, powtarzam sobie na trasie takie haslo, zreszta
    > dosyc czesto spotykane tam przy drogach: frustracja zabija,

    Ciekaw jestem kiedy (i czy w ogóle kiedyś) doczekamy się w Polsce
    takiej kultury na drodze jaką obserwuje się w USA lub Europie Zach.

  • 29. Data: 2011-11-18 19:08:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Po przejechaniu po GB prawie 5kkm,

    Zamelduj komuś kto będzie tym zainteresowany.

  • 30. Data: 2011-11-18 20:29:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 10:24:32 -0600, Pszemol na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ciekaw jestem kiedy (i czy w ogóle kiedyś) doczekamy się w Polsce
    > takiej kultury na drodze jaką obserwuje się w USA lub Europie Zach.

    Mówisz o uprzejmych kierowcach wpychających się na 3 a czasem i 4
    wszędzie gdzie się da, a w szczególności na zakorkowane zjazdy, czy
    może o uczestnikach porannych korków bijących rekordy w jeździe na
    zderzaku, czy może w końcu o tabunie frustratów zamieniających się w
    killerów za kierownicą, znanych jako "ofiary choroby" pt. road rage ?

    "Niektóre szczeble kariery wiodą na szubienicę. Stanisław Jerzy Lec"