  • 41. Data: 2011-07-13 16:22:02
    Temat: Re: Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote:

    > Ale odpowiedziales, w srodku posta :)
    > Przyjmuje. Tylko ze efekt moze byc taki, ze bede jechal 200 a przed
    > slupkiem pomiaru stane na fajeczke i siku ;) Srednia wyjdzie na stowke :)
    > Oczywiscie zartuje, ale pewnie niejeden wpadnie na taki pomysl, a to
    > wcale nie zwiekszy bezpieczenstwa, wrecz przeciwnie.

    Zdecydowana większość zwolni, bo nie będzie po co się spieszyć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2011-07-13 19:23:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-12 23:04, kogutek pisze:

    > Nieprawda że musi być odcinek na którym obowiązuje ograniczenie prędkości.

    Nie masz racji - musi obowiązywać stała prędkość.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2011 r. w
    sprawie warunków lokalizacji, sposobu oznakowania i dokonywania pomiarów
    przez urządzenia rejestrujące (Dz. U. z dnia 28 czerwca 2011 r.)

    § 4 2. Stacjonarne urządzenia rejestrujące, które ujawniają naruszenia
    przepisów ruchu drogowego na określonym odcinku drogi, mogą być
    instalowane na odcinkach dróg, na których obowiązuje stała prędkość
    dopuszczalna [...]

  • 43. Data: 2011-07-13 21:50:00
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    > przepisów ruchu drogowego na określonym odcinku drogi, mogą być
    > instalowane na odcinkach dróg, na których obowiązuje stała prędkość
    Faktycznie dzisiaj nie mam racji. Dla kasy 10 przykazań dało się zmienić to i
    rozporządzenie też da się zmienić.

  • 44. Data: 2011-07-15 09:37:03
    Temat: Re: Sezon strzyżenia baranów oglaszam z=?ISO-8859-2?Q?a_otwarty=2E?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    venioo wrote:

> [...]
    > stowke :) Oczywiscie zartuje, ale pewnie niejeden wpadnie na taki
    > pomysl, a to wcale nie zwiekszy bezpieczenstwa, wrecz przeciwnie.

    W UK takie zachowanie nie jest niczym niezwykłym.

    --
    Pozdro
    Massai