  • 1. Data: 2011-07-12 11:33:51
    Temat: Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Wczoraj w tv facet od bramek podliczających ciężarówki powiedział że system
    zarejestrował 40 000 innych wykroczeń. Skynet działa.

  • 2. Data: 2011-07-12 12:12:17
    Temat: Re: Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wczoraj w tv facet od bramek podliczających ciężarówki powiedział że
    > system
    > zarejestrował 40 000 innych wykroczeń. Skynet działa.

    Ładnie, szybko i skutecznie za chwilkę, za nasze własne pieniądze, system
    zacznie nas pakować w doopkę.
    Przyjmuję zakłady na pojawienie się pierwszych nieśmiałych informacji o
    planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.
    Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po
    wyborach.

  • 3. Data: 2011-07-12 12:23:10
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 10:33, kogutek wrote:
    > Wczoraj w tv facet od bramek podliczających ciężarówki powiedział że system
    > zarejestrował 40 000 innych wykroczeń. Skynet działa.

    Całe lata były jęki, że "w tym kraju nie da się jeździć przepisowo, bo
    drogi takie i owakie, na zachodzie mają autostrady to mogą jechać wg
    ograniczeń".

    Teraz są autostrady, to zapierdalacze jęczą że wielki brat ich nęka.

    Zrób im na złość i jeździj przepisowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-07-12 12:29:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-12 12:12, CeSaR pisze:

    > Ładnie, szybko i skutecznie za chwilkę, za nasze własne pieniądze, system
    > zacznie nas pakować w doopkę.

    Za nasze pieniądze, dobrze wykorzystany dla naszego bezpieczeństwa.

    > Przyjmuję zakłady na pojawienie się pierwszych nieśmiałych informacji o
    > planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.

    A co, boisz się czegoś?

    > Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po
    > wyborach.

    Ach ta zła władza i permanentna inwigilacja.

    Masz telefon komórkowy?

  • 5. Data: 2011-07-12 12:47:26
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A co, boisz się czegoś?

    Tak, dokładnie tego o czym napisałem - tollboxów w samochodzie po to, żeby
    mnie kasować za każdy przejechany kilometr. Niczego innego.

  • 6. Data: 2011-07-12 13:19:15
    Od: "p.wienke" <v...@p...fm>

    On 12 Lip, 12:12, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

> [...]
    > planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.
    > Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po

    Pisalem o tym troche wczesniej, ja mysle, ze od nowego roku. Ogolą z
    kasy jeszcze troche turystow na euro2012.

    --
    venioo

  • 7. Data: 2011-07-12 13:26:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Lip, 12:23, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Teraz są autostrady,

    gdzie? ;)

    wezmy 2 wieksze miasta: Krakow - Warszawa - przepisowo przejechac tej
    trasy jeszcze chyba nikomu sie nie udalo ;) , autostrady tez nikt nie
    spotkal...

    WS

  • 8. Data: 2011-07-12 13:33:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    >Wczoraj w tv facet od bramek podliczających ciężarówki powiedział że
    >system
    >zarejestrował 40 000 innych wykroczeń. Skynet działa.

    Ale jakich ?
    Radary tam maja ? Odcinkowy pomiar predkosci ?
    Automatyczne rozpoznawanie osob dzwoniacych przez komorki ?

    Czy nierowne jezdnie powoduja ze wykrywaja rzekomo przeladowane
    ciezarowki .. a moze i przeladowane, w niewielkim stopniu.

    J.

  • 9. Data: 2011-07-12 13:38:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ładnie, szybko i skutecznie za chwilkę, za nasze własne pieni?dze, system
    > zacznie nas pakować w doopkę.

    Pewnie za niewinność.

  • 10. Data: 2011-07-12 13:49:23
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 13:33, J.F pisze:

    > Ale jakich ?
    > Radary tam maja ? Odcinkowy pomiar predkosci ?
    > Automatyczne rozpoznawanie osob dzwoniacych przez komorki ?
    Pewnie niezapięte pasy z tyłu....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050