    From: "glang" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Date: Tue, 23 Mar 2010 07:58:54 +0100

    > Masz tu swoja dyskusje rzeczowa:
    >
    > AP, znany na pms, motocyklista, choc nikt go na moto od lat nie widzial,
    > na liscie moto pare osob go do dzis serdecznie nie znosi (za pewien watek
    > podobny do obecnego).

    > A to jakis nowy powtarza co wyczytal w Fakcie:

    > Ja wybieram sobie znajomosci.
    > KJ

    Twoja sprawa.
    ale jednak musisz przynać że można normalnie, po ludzku, z argumentami :)
    sam nie jestem motocyklistą chociaż ciągle o tym myślę i żałuję że w
    młodosci nie zrobiłem kat B. nie dla ścigacza ale dla choperka albo nawet
    skuterka ale o większej pojemności. powiem wiecej sprzedaje motocykle i
    dlatego ten temat tak boli. przez moją ulicę codziennie śmigaja miejscy
    motocykliści bo niedaleko mają wspólny garaż i jak myślisz ilu jedzie
    normalnie? wierz mi że na 100 przelotów może 5. a ulicy raptem 700 metrów od
    świateł do torów.
    wczoraj przejechałem przez Polskę 1000 km ze wschodu na Śląsk. widziałem
    kilkunastu motocyklistów. wiesz kogo pamiętam?? tylko dwóch debili w
    okolicach Tarnowskich Gór którzy dawali taką popisówkę że żal było patrzeć.
    wszyscy tylko czekali na CB kiedy sie rozwalą.
    stareotypy??
    pzdr
    GL