  • Data: 2009-05-15 10:42:57
    Temat: Re: Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 May 2009 08:25:19 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Nie do końca wiem o czym do mnie piszesz, ale zgaduję że niejakie
    > różnice konstrukcyjne airboxów będą wynikały z racji V2 vs R4. W S-F
    > airbox jest na moje oko z jednego kawałka pozgrzewanego plastiku i jest
    > to cholernie nieforemna bryła - z lewej dziura na filter, z prawej
    > miejsce na aku, na górze jakieś prowadzenia kabli, wgłębienie na
    > skrzynke bezpieczników i parenaście innych ostrych krawędzi, rysujących
    > łapy - sama rozkosz.

    Oj, to bardzo współczuję. :-) W NTV-ce to też nieforemna bryła ale z
    dwóch kawałków plastiku, żeby wymienić filtr trzeba ją rozkręcić na
    dwie połówki (górną i dolną) a filtr do środka wchodzi.

    Biorąc pod uwagę to, jak się i tak namęczyłem ze swoim to zakładanie
    nierozkręcalnego to musi być horror. OK, to jeszcze jedna rzecz, która
    powinna ułatwić - posmarować króćce i otwory żelem poślizgowym opartym
    na wodzie? Może niekoniecznie smakowym ;-) ale na zachodnich forach np.
    czytałem że K-Y Jelly bardzo dobrze się sprawdza do wymiany opon, a że
    jest oparty na wodzie to później odparowuje i nic nie przeszkadza. Powinno
    trochę pomóc.

    > Subfiltr? W żadnym z moich motocykli nie miałem.

    Ja, jak się okazuje, też nie miałem, mimo że powinienem mieć. ;-)

    W NTV-ce jest od spodu taki mały kawałek gąbki nasączony olejem, którego
    u mnie niestety nie było. Dorobiłem sobie, ale niesmak pozostał. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650