  • Data: 2023-04-04 06:49:22
    Temat: Re: Sesja z ChatGPT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.04.2023 21:17, Waldek wrote:
    > Ale ponoć w wypracowaniach domowych dla gimbazy jest dobry ;)

    Wbrew pozorom jest "dobry" w wielu innych aspektach.

    W 3.14*drzwi kilkanaście minut uruchomiłem:
    * program, który zsyntetyzował mp3 od odsłuchiwania na podstawie treści
    w Excelu - nie dotykając się nigdy wcześniej do Google speech API a i
    niespecjalnie do programowego przetwarzania arkuszy
    * plugin do Firefox w JavaScript, który rozwiązał moją konkretną
    potrzebę dotycząca wyciągania specyficznych danych z przeglądanych stron
    internetowych
    * itd, itp

    Oczywiście to żadne wielkie osiągnięcia. Pierwszy lepszy programista
    zrobiłby to w porównywalnym czasie. Ale musiałbym wstrzelić się w jego
    okienko nicnierobienia. A także musiałbym zapłacić zdecydowanie więcej
    za jego czas niż te 20$ za dostęp do GPT-4 (który jest o rząd wielkości
    "lepszy" niż darmowy GPT-3).

    Albo musiałbym odświeżyć sobie Pythona oraz doktoryzować się z
    JavaScript i różnych innych dziwnych bibliotek albo API, które
    prawdopodobnie nigdy więcej w życiu nie będą mi potrzebne.

    Z podobnego powodu korzystam z (github) copilota - oszczędza czas, a co
    za tym idzie pieniądze.

    I tak to proponowałbym traktować - a nie jako cudowne "pacaneum" na
    wszystkie bolączki tego świata.

    Oczywiście trzeba wiedzieć jak prosić i uważać o co się prosi - bo można
    to dostać ;-)

    Piotrek