  • Data: 2023-04-03 17:39:17
    Temat: Re: Sesja z ChatGPT
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    /

    > On the face of it, GPT-3's technology is simple. It takes your requests,
    > questions or prompts and quickly answers them. As you would imagine, the
    > technology to do this is a lot more complicated than it sounds.
    >
    > The model was trained using text databases from the internet. This
    > included a whopping 570GB of data obtained from books, webtexts,
    > Wikipedia, articles and other pieces of writing on the internet. To be
    > even more exact, 300 billion words were fed into the system.

    Na dzien dzisiejszy GPT nie ma nic wspólnego ze sztuczna inteligencję, ani nauką
    i jest to kolejny internetowy bełkot reklamowy, bo firma szuka kasy od reklamodawców
    I niezaleznie czy to będzie GPT3 czy GPT-100 to koncepcja jest z góry wadliwa, bo
    analizuje na wejściu śmieci, które nie są wiedzą.

    Wiedza ma strukturę i jest produkowana przez kumatych Zenków, zwanych badaczami,
    naukowcami, inżynierami,
    bo wiedza nie rosnie w szklarni, czy ogródku i wiedzy nie jest bardzo dużo, gdyż ona
    przyrasta wolno.

    Co roś nie szybko to spam internetowy na temat wiedzy i zajmuje miliardy linków, ale
    to nie jest wiedza, a gadanie o wiedzy, czyli gadanie o mące.

    Nobla za klimat uzyskał 2 lata temu Japończyk i on stworzył wiedzę, bo uporządkowal
    stan wiedzy w temacie zmian klimatu i udowodnił swoje tezy, że nie istnieje żadne oc
    ieplenie, ani CO2 nie jest żadnym gazem cieplarnianym.

    I to jest wiedza, bo podparta badaniami i naukowym autorytetem, zweryfikowana,
    opublikowana i zebrana.

    I tego GPT nigdy nie osiągnie, bo nie jest żadną sztuczną inteligencją, pomimo
    reklamy
    i pewnie zatrudnia setki wolontariuszy, co pisza odpowiedzi a udaja komputer

    Zatem GPT to strata czasu.

    Reklamuje się ChatDoctor ale strona nie działa
    i to będzie ciekawe, bo wiedza medyczna jest usystematyzowana, podobnie diagnostyka,
    jak i prowadzenie wywiadów medycznych.

    Ale GPT to spam reklamowy i pierdzenie w stołek dla pacjentów z Alzheimerem i
    cierpiącymi na deluzje i nie mogącymi zasnąć.