eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwisowanie auta.Re: Serwisowanie auta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Thu, 19 Aug 2010 09:42:26 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Serwisowanie auta.
    References: <1...@b...dyndns.org>
    <4c6c156d$0$27046$65785112@news.neostrada.pl>
    <17jcjcsff831g$.dlg@bzyk.dyndns.org>
    In-Reply-To: <17jcjcsff831g$.dlg@bzyk.dyndns.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4c6ce062$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.53.56
    X-Trace: 1282203746 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21003 83.11.53.56:38024
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304885
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Frydel pisze:
    > Day Wed, 18 Aug 2010 19:16:28 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> Jeżeli chodzi o mechanikę, blachy itp., to sprawdzą się ci starzy
    >> mechanicy - w tej kwestii niewiele się zmienia w samochodach.
    >> Gorzej z elektroniką, bo tu kogoś kto ma chociaż podstawową wiedzę o tym
    >> jak działa silnik w warsztatach samochodowych ciężko spotkać.
    >>
    >
    > Dzieki za uwagi. Szkoda ze ta "stara szkola" mechanikow tak boi sie
    > komputera.
    > BTW Czy to naprawde jest taka magiczna granica, ten rok 2000? W ubieglym
    > wieku auta byly jeszcze normalne, a po 2tysiecznym roku trzeba z naprawa
    > jezdzic do ZURITu?

    To się bierze z kolejnych norm EURO na które producenci reagowali
    wprowadzeniem MPI, pierwszej a potem drugiej sondy itd.

    Jeżeli chodzi o diesle to z kolei jest czas kiedy zaczęło wzrastać ich
    wyżyłowanie co przekłada się z kolei na padającą mechanikę (turbiny,
    wtryski, pompy).

    To też znowu nie są żadne kosmosy, bo ani tych czujników nie ma znowu
    tak ogromnie wiele, ani zasada działania nie jest inna niż w jakimś SPI
    z sondą lambda i czujnikiem MAP.

    I z tamtymi samochodami też są takie same problemy jak z nowymi, a
    spowodowane głównie niekumacją diagnostów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: