-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Thu, 19 Aug 2010 09:42:26 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Serwisowanie auta.
References: <1...@b...dyndns.org>
<4c6c156d$0$27046$65785112@news.neostrada.pl>
<17jcjcsff831g$.dlg@bzyk.dyndns.org>
In-Reply-To: <17jcjcsff831g$.dlg@bzyk.dyndns.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <4c6ce062$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.53.56
X-Trace: 1282203746 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21003 83.11.53.56:38024
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304885
[ ukryj nagłówki ]Artur Frydel pisze:
> Day Wed, 18 Aug 2010 19:16:28 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>
>> Jeżeli chodzi o mechanikę, blachy itp., to sprawdzą się ci starzy
>> mechanicy - w tej kwestii niewiele się zmienia w samochodach.
>> Gorzej z elektroniką, bo tu kogoś kto ma chociaż podstawową wiedzę o tym
>> jak działa silnik w warsztatach samochodowych ciężko spotkać.
>>
>
> Dzieki za uwagi. Szkoda ze ta "stara szkola" mechanikow tak boi sie
> komputera.
> BTW Czy to naprawde jest taka magiczna granica, ten rok 2000? W ubieglym
> wieku auta byly jeszcze normalne, a po 2tysiecznym roku trzeba z naprawa
> jezdzic do ZURITu?
To się bierze z kolejnych norm EURO na które producenci reagowali
wprowadzeniem MPI, pierwszej a potem drugiej sondy itd.
Jeżeli chodzi o diesle to z kolei jest czas kiedy zaczęło wzrastać ich
wyżyłowanie co przekłada się z kolei na padającą mechanikę (turbiny,
wtryski, pompy).
To też znowu nie są żadne kosmosy, bo ani tych czujników nie ma znowu
tak ogromnie wiele, ani zasada działania nie jest inna niż w jakimś SPI
z sondą lambda i czujnikiem MAP.
I z tamtymi samochodami też są takie same problemy jak z nowymi, a
spowodowane głównie niekumacją diagnostów.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.10 09:55 z
- 19.08.10 10:18 Adam Szewczak
- 19.08.10 11:07 J.F.
- 19.08.10 23:49 Tomasz Pyra
- 20.08.10 10:15 z
- 29.08.10 01:51 jurson
- 29.08.10 09:31 J.F.
- 29.08.10 23:34 jurson
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=